محل تبلیغات شما

اگر تا به حال نمایش تلویزیونی Couponing Extreme را تماشا کرده اید یا در مورد مشتری که 200 دلار مواد غذایی برای هیچ چیز خریداری نکرده خوانده اید ، مطمئناً فکر کرده اید که تولیدکنندگان و فروشگاه هایی که این کوپن ها را ارائه می دهند چه فایده ای دارد. آیا آنها در واقع در این راه درآمد کسب می کنند یا اینکه مشتریان از سرقت قانونی رها می شوند؟



واقعیت این است که کوپن ها هم برای شرکت ها و هم برای مصرف کنندگان یک موقعیت برنده ایجاد می کنند. تولیدکنندگان و فروشگاه ها از کوپن بهره مند می شوند. اگر نبودند ، آنها را صادر نمی کردند یا قبول نمی کردند. برای اطلاع از سود آنها ، بیایید برخی از دلایل ارائه کوپن توسط شرکت ها را بررسی کنیم.



برای جلب توجه مصرف کنندگان

براساس موسسه بازاریابی مواد غذایی ، متوسط ​​سوپرمارکت در سال 2020 بیش از 33000 کالا را حمل کرده است. از هزاران محصول ، شرکت ها به روشی نیاز دارند که مصرف کنندگان را به جای کالای رقیب به سمت محصول خود سوق دهند و یک کوپن می تواند به برجسته بودن کالا کمک کند.



به عنوان مثال اگر کوپن مخصوص مارک های خاص دستمال کاغذی داشته باشید ، این اولین مارکی است که قیمت آن را در بین ده مارک مختلف در راهروی حوله کاغذی بررسی خواهید کرد.


برای تبلیغ کالای جدید

مصرف کنندگان باید اغوا شوند تا یک محصول جدید ، به ویژه خریداران کوپن حساس به قیمت ، فرصتی را بدست آورند.


یک شرکت می تواند با ارائه نمونه های رایگان محصول جدید خود را تبلیغ کند ، اما می تواند به جای صرف هزینه هم برای خود محصول و هم برای ورود محصول به خانه های مصرف کنندگان ، یک کوپن وسوسه انگیز و با ارزش بالا ارائه دهد و در واقع فروش انجام دهد.


 اگر مصرف کننده کالای جدید را به اندازه کافی دوست داشته باشد ، ممکن است در آینده که کوپن مقدماتی دیگر در دسترس نیست ، آن را با قیمت کامل خریداری کند.

برای خرید وفاداری

عوامل زیادی در جذب و حفظ مشتری نقش دارد: صرفاً ارائه یک قیمت معامله یا یک محصول برتر همیشه کافی نیست. هنگامی که یک فروشگاه یا تولید کننده کوپن ارائه می دهد ، تخفیف باعث ایجاد حسن نیت و وفاداری به مارک / فروشگاه می شود.


به احساس خود فکر کنید وقتی کوپن را از طریق فروشگاه مورد علاقه خود از طریق پست دریافت می کنید ، آیا این احساس به شما نمی رسد که این شرکت برای تجارت شما ارزش قائل است و می خواهد شما را به عنوان مشتری حفظ کند؟



برای دریافت تکرار تجارت

برخی از تبلیغات نیاز به مصرف کنندگان دارند که در بازدید بعدی خود از فروشگاه از پاداش استفاده کنند. این قبیل کوپن ها مشتری ها را یک بار برای خرید چیزی و گرفتن کوپن به فروشگاه می کشانند و بار دیگر برای خرید چیز دیگری و استفاده از کوپن.


در گزارش سال 2019 Valassis ، یک پلتفرم بازاریابی همه کانال ، از 1000 مشتری ، 92٪ شکارچیان معامله با استفاده از کوپن هستند و بیش از 45٪ بیشتر اوقات از کوپن استفاده می کنند.


به عنوان مثال ، تبلیغات فروشگاه مواد غذایی آلبرتسون در هنگام خرید 100 دلار کارت هدیه واجد شرایط ، در ازای بازدید بعدی ، یک کوپن به قیمت 10 دلار به مشتریان داد.


حتی اگر مشتری حداقل بازدید را انجام دهد و در پیگیری های بعدی با 10 دلار مواد غذایی رایگان بیرون برود ، پس از آشنایی با فروشگاه هنگام خرید کوپن ، ممکن است مشتری احتمالاً در آینده برگردد.


مشتریان دیگر بیش از سقف کوپن هزینه می کنند ، بنابراین فروشگاه ممکن است بلافاصله از تبلیغات سود ببرد. همچنین ، تبلیغات به مشتریان اطلاع داد که Albertsons جایی است که آنها می توانند کارت های هدیه را خریداری کنند ، این بدان معناست که دفعه بعدی که مشتری بخواهد کارت هدیه بخرد ، ممکن است فروشگاه کسب و کار خود را کسب کند.


برای هدف قرار دادن تلاش های بازاریابی آنها

برای به دست آوردن بهترین تخفیف در بیشتر فروشگاه های بزرگ فروشگاه های مواد غذایی ، مشتریان باید برای کارت وفاداری فروشگاه ثبت نام کنند و از صندوق دار هر بار که خرید می کنند آن را اسکن کند. در ازای دادن قیمت های پایین تر به مشتریان ، شرکت ها اطلاعات دقیقی در مورد رفتار خرید کاربر کارت به دست می آورند.


وی در چه روزها و ساعت هایی به فروشگاه مراجعه می کند؟ او در هر سفر چقدر خرج می کند؟ چند بار او خرید می کند؟ او چه چیزی می خرد؟ آیا او فقط چیزهایی را که در فروش است خریداری می کند؟ آیا او همیشه از کوپن استفاده می کند؟

روشهای کلیدی

تولیدکنندگان و فروشگاه ها از کوپن هایی که به مصرف کنندگان ارائه می دهند بهره مند می شوند.

کارت های وفاداری نوعی کوپن است که به فروشگاه ها امکان می دهد تا خریدهای اسکن شده را ثبت کنند.

ارائه کوپن راهی برای بازاریابی محصولات و جذب مشتری است.

کوپن ها می توانند مشتریان را ترغیب به وفاداری با یک شرکت یا محصول خاص کنند.

شرکت ها می توانند از این اطلاعات ارزشمند در تصمیم گیری های خود در مورد اینکه چه محصولی را حمل کنند ، چه قیمتی را تعیین کنند ، چه چیزی را برای فروش قرار دهند ، چه مقدار تخفیف برای ارائه و موارد دیگر استفاده کنند. این اطلاعات همچنین به شرکت های با تلاش بازاریابی هدفمند کمک می کند. وقتی شرکت ها می دانند چه چیزی خریداری می کنید ، به لطف کارتهای وفاداری فروشگاه ، می توانند در هزینه های بازاریابی صرفه جویی کنند در حالی که پیشنهاداتی را که احتمالاً بیشتر از آنها استفاده می کنید برای شما ارسال می کنند.


به عنوان مثال ، فروشگاه می تواند به جای ارسال کوپن برای پوشک برای هر خانوار در یک کد پستی نزدیک ، کوپن پوشک را فقط برای مشتریانی که در گذشته پوشک خریده اند ارسال کند.


خط پایین

مصرف کنندگان به شدت به دنبال خرید کوپن هستند و در خرید خود صرفه جویی می کنند و مشاغل از ارائه کوپن از کمک به ایجاد وفاداری به مارک تجاری تا تشویق تجارت مکرر از سوی مصرف کنندگان سود می برند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,کوپن ,فروشگاه ,های ,ها ,یک ,می کنند ,از کوپن ,شرکت ها ,مصرف کنندگان ,مواد غذایی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

املاک صنعتی هیراد هارمونی باران وبلاگ شخصی طاها صابری عطرافشان دوربین های دیجیتال panjarehUPVC البرز رایانه درب ضد سرقت | خرید درب ضد سرقت سایت دانلود متن کامل پایان نامه مقاله تحقیق ارشد سئو سایت / طراحی سایت / تبلیغات