محل تبلیغات شما

- Gamedy معاملات گیمینگ یک فعالیت سرگرم کننده و جذاب است که می توانید برای پیشنهادات و معاملات خود استفاده کنید. عنصر تعجب و سرگرمی به جذب خریداران شما برای مشارکت کمک می کند. بازی سازی باعث تقویت مشارکت مشتری شما می شود و به شما کمک می کند تا یک تجربه مثبت مشتری را تقویت کنید. و مشتری رضایت بخش به معنای مشتری است که به فروشگاه آنلاین شما باز می گردد و خریدهای مکرر انجام می دهد. یک مثال عالی "بازی! توسط سپورا ". مکانیک بازی ساده است. هر ماه Sephora انتخاب جدیدی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات خود را مرور می کند و سپس یک بازی را ایجاد می کند که شامل این محصولات می شود. برندگان آزمایش های رایگان محصولات برجسته بازی به همراه امتیاز جایزه Sephora را دریافت می کنند که می توانند برای خرید بعدی خود استفاده کنند.

4 - بسته بندی محصولات بسته بندی محصول نوعی استراتژی فرابورس و متقابل فروش است که خریداران را به سفارش کالاهای بیشتر و بهره مندی از مزایای قیمت گذاری بسته بندی شده سوق می دهد. بسته بندی محصولات کار می کند زیرا خریداران درک می کنند که با خرید دو یا چند کالای دیگر به جای خرید بصورت جداگانه ، موجب صرفه جویی در پول بیشتری می شوند. همچنین یکی از پر کاربردترین استراتژی ها برای افزایش میانگین سفارش مشتری است. بیایید به عنوان مثال "بسته ویژه ویژه مثبت" از BaubleBar استفاده کنیم بسته نرم افزاری محصول که به شما امکان می دهد 3 دستبند را با قیمت کمتری انتخاب کنید.



5 - پیشنهادات آنفلوآنزا بازاریابی آنفلوآنزا طی سالها به صورت تصاعدی رشد کرده است زیرا در مقایسه با سایر کانالهای دستیابی ، 37 درصد بالاتر از مشتری نگهداری می کند. برای گسترش دسترسی و کمک به شما در هدایت درآمد ، با تأثیرگذار همکاری کنید. تأثیرگذارانی را که با آرمانها و اهداف برند شما مطابقت دارند پیدا کنید و سپس اقتدار ، شهرت و تعامل آنها را بررسی کنید. کاری که می توانید انجام دهید تهیه کد تخفیف انحصاری برای تأثیر گذاران انتخابی خود است که می توانند با پیروان خود به اشتراک بگذارند. بسته به بودجه خود ، می توانید از این تأثیرگذاران بخواهید کد تخفیف را از طریق سایت های رسانه های اجتماعی خود ارسال کنند. اگر بودجه بیشتری دارید ، می توانید یک ویلاگ یوتیوب را با تأثیرگذار انتخابی خود حمایت مالی کنید. معمولاً می توانید دقیقاً دقیقاً مانند اینکه بومیان از این تأثیرگذار برای ارائه محصولات خود حمایت مالی کرده اند ، جایگاه ها و ذکرهای محصول را در vlog اسپانسر دریافت کنید. بینندگان یک کد تبلیغاتی منحصر به فرد دریافت می کنند که می توانند از آنها برای خرید محصولات برجسته استفاده کنند. این کد تبلیغاتی منحصر به فرد همچنین به فروشگاه اینترنتی شما کمک می کند تا نرخ بازخرید را رصد و پیگیری کند.

6 - معاملات دوباره تعامل با مشتری های یک باره روبرو می شوید که پس از اولین خرید خود غیرفعال و خفته می شوند. برای برخی از فروشگاه های آنلاین ، آنها فقط به این روابط اجازه می دهند بدون نظارت باقی بماند. به جای هدر دادن این رابطه ، می توانید با ارائه پیشنهادهای مجدد دوباره ارتباط مجدد برقرار کنید. به عنوان مثال ، می توانید از برنامه فروشگاه آنلاین خود برای ارسال اعلان های فشار و پیام رسانی برنامه استفاده کنید تا به مشتریان غیرفعال خود برسید. شما همچنین می توانید از پیامکی برای ارسال انگیزه به لیست خریداران غیرفعال و خفته استفاده کنید ، دقیقاً مانند نحوه ارسال Zalora ٪ تخفیف به مشتریان غیرفعال خود.

7 - پیشنهادات رها سازی سبد خرید میانگین رها کردن سبد خرید در سراسر جهان 68٪ است. این بدان معناست که تعدادی مشتری نگران کننده هستند که بدون تکمیل خرید ، فروشگاه شما را ترک می کنند. شما هنوز هم می توانید با یادآوری به مشتریان برای تکمیل خرید خود با یک پیشنهاد جالب یا تخفیف ، آن فرصت به ظاهر گم شده را بازیابی کنید. به طور سنتی ، فروشگاه های معروف تجارت الکترونیک ایمیل تخلیه سبد خرید را به عنوان یادآوری محصولات فراموش شده مشتری بدون تخفیف یا انگیزه برای شما ارسال می کنند. اما اگر می خواهید یک اقدام سریع از طرف خریدار انجام شود و خرید را هدایت کنید ، یک ایمیل رها کردن سبد خرید از جمله یک پیشنهاد وسوسه انگیز ارسال کنید. به عنوان مثال ، تامس با یک پیشنهاد حمل و نقل رایگان رایگان ، ایمیل رها کردن سبد را ارسال می کند.


8 - پیشنهادهای خروج با هدف خریداران آنلاین گاهی اوقات هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی هنوز تصمیم گیری نشده اند. اگر می خواهید مسیر خرید خود را سریع تر کنید ، می توانید از پنجره خروجی استفاده کنید که وقتی خریدار قصد دارد سایت شما را ترک کند ، راه اندازی می شود. با افزودن معاملات و تخفیف های غیرقابل مقاومت ، ظاهر بازده خروجی را جذاب تر کنید. این پیشنهاد برای خروج ، انگیزه آخر شما برای فشار آوردن خریدار برای خرید است. شکاف دارای این پیشنهاد خروج در محل است بنابراین هر بار که مشتری از سایت خود خارج شود ، 25٪ پیشنهاد خروج از هدف خود را ترک می کند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,یک ,کند ,توانید ,مشتری ,محصولات ,می توانید ,می کند ,که می ,می کنند ,، می

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خریدو فروش ماشین ولوازم یدکی asd پترو اکسیر modafehagh کنکور 95 (طلایی ترین قسمت زندگیم جامع ترین وبلاگ اخبار شهری فراسوی هنر بلاگ کتابک طراحی اپلیکیشن مویایل رودخانه ماه