محل تبلیغات شما


شما از ارائه تخفیف به مشتریان خود چه احساسی دارید؟

بیشتر بازاریابان که می شناسم در این باره نظر دارند.

برخی از آن متنفر هستند. برخی آن را دوست دارند.

تخفیف ها ، پیشنهادهای وفاداری و سایر استراتژی های قیمت گذاری مشابه ممکن است به نظر برسد که به خط پایین شما آسیب برساند ، اما آنها یک روش تجاری متداول هستند.

حس خوبی دارد یک فروش به خوبی برنامه ریزی شده توانایی جابجایی موجودی ، جلب مشتری های جدید و دستیابی به اهداف فروش را دارد ، به ویژه در فصول آرام.

افرادی که مخالف تخفیف هستند دلایل خود را دارند.

قبل از اجرای هرگونه پیشنهاد ویژه و کاهش قیمت ها به نصف به امید فروش رانندگی ، ابتدا باید ساختار قیمت گذاری خود را برنامه ریزی و بررسی کنید تا از حواشی سود خود محافظت کنید.

فروش بدون برنامه فاجعه است.

در اینجا تنها چند مورد اساسی که هنگام برنامه ریزی استراتژی های تخفیف و قیمت گذاری باید انجام شود ، آورده شده است:
• حاشیه سود فعلی ، نقطه شکاف و نشانه گذاری موجود خود را مشخص کنید
• نقطه شیرین قیمت تخفیف خود را که تضمین می کند باز هم سود خود را تعیین کنید ، شناسایی کنید
• آنچه را که رقبای شما انجام می دهند ، جستجو کنید - از جمله پیشنهادات تخفیف و تبلیغات مشابه آنها
• به راه های دیگری برای هدایت فروش فکر نکنید که نیازی به استفاده از قیمت گذاری های مشخص نداشته باشید
• مشخص کنید که در طول سال معمولاً چه میزان از فروش فرومایه است

پس از انجام این مراحل ، می توانید این استراتژی های تخفیف و فروش را امتحان کنید. و نگران نباشید ، برخی از این تکنیک ها ممکن است از عقل سلیم سرپیچی کنند ، اما .
1. قدرت قیمت گذاری روانی را درک کنید

اگر مثل من باشید ، در بعضی موارد احتمالاً تعجب کرده اید که چرا خرده فروشان زحمت می کشند که 1 درصد از قیمت محصولات خود را برداشته و قیمت آن را 4.99 دلار ، 9.99 دلار و 99.99 دلار به جای اینکه فقط دور آن را به نزدیکترین دهها یا صدها دلار برسانید ، قیمت گذاری کنند. .

جواب مربوط به روانشناسی است.
به طور خاص ، به آن قیمت گذاری روانی یا قیمت جذابیت گفته می شود. این یک استراتژی قیمت گذاری بر اساس این ایده است که قیمت گذاری تأثیر روانشناختی در تصمیمات خرید افراد دارد. احتمالاً احتمالاً قربانی آن شده اید. حتی اگر یک محصول با قیمت 99.99 دلار قیمت داشته باشد ، به احتمال زیاد هنوز هم اعتقاد دارید که این قیمت بسیار ارزانتر از 100 دلار است. در حالی که ممکن است قیمت گذاری روانشناختی حدس و گمان بیشتری نسبت به علم واقعی داشته باشد ، مطالعات انجام شده بر روی پدیده روانشناختی نشان می دهد که این امر مؤثر است. یک مقاله تحقیقاتی شامل سه مطالعه میدانی جداگانه نشان داد که ، "استفاده از قیمت 9 دلار که منجر به افزایش تقاضا در هر سه آزمایش شده است." 2. تخفیف های درصد را امتحان کنید ارائه تخفیف بر اساس درصد مشخص یکی از روشهای رایج برای ایجاد انگیزه در خرید است. درصدی که انتخاب می کنید بستگی به میزان فروش خودرو دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید با ارائه تخفیف های ناچیز از 5 تا 10 درصد ، به راحتی در سمت ایمن امور باقی بمانید و برای خریداران که نزدیک به تصمیم گیری خرید هستند ، جذاب بوده و فقط در یک مسیر صحیح نیاز به گول زدن دارند. از طرف دیگر ، اگر بخواهید سهام قدیمی را جابه‌جا کنید ، این باعث تخفیف 25 درصدی ، 50 درصدی و 70 درصدی تخفیف عالی است ، این باعث می شود شما برای ذخیره سازی زیاد هزینه کنید. در مواردی از این دست ، خلاص شدن از شر این محصولات قدیمی ممکن است مقرون به صرفه تر باشد
3. تخفیف های مبتنی بر رویداد ایجاد و ارتقا دهید

اگر با این وظیفه دارید که به طور مداوم محصول را جابجا کنید ، می دانید چقدر مهم است که به راه هایی برای حفظ علاقه مشتری و ادامه فروش فکر کنید.

یکی از راه های انجام این کار ایجاد رویدادهای ویژه ای است که در وهله اول دلیل معتبری برای ارائه تخفیف در اختیار شما قرار می دهد.

به نوبه خود ، این به معنای ایجاد اعتیاد به مواد مخدره تجاری و ایجاد انتظارات در بین مخاطبان شما است. مخاطبان شما خواهند فهمید که مهم نیست چه ساعتی از سال است ، شما می خواهید چیز خاصی را ارائه دهید.

رویدادها می توانند در حدود تعطیلات ، سالگردها ، نقاط عطف برند یا هر مناسبت با ارزش جشن باشند.

4. گلدان را با حمل و نقل رایگان شیرین کنید

در سال 2014 ، BI Intelligence گزارشی را توسط UPS و comScore منتشر کرد که نشان می دهد دلیل اصلی رها شدن سبد خرید آنلاین - وقتی خریداران کالاهایی را به سبد خرید اضافه می کنند اما قبل از نهایی شدن خرید را ترک می کنند - بالاتر از هزینه های حمل و نقل پیش بینی شده بود.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,قیمت ,تخفیف ,های ,گذاری ,دلار ,قیمت گذاری ,خود را ,99 دلار ,ارائه تخفیف ,، به ,قیمت گذاری روانی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ترک سیگار ستاره کویر دکتررضا امیرزرگر جراح فك وصورت فرکتال هنر دوربین های دیجیتال مسیر سبز پزشکی ایستگاه خوشبویی کتاب های مورد علاقه من تولیدی پوشاک بچگانه