محل تبلیغات شما

تجربه داخل فروشگاه بسیار مهم و خرده فروشی است

آیا خرده فروشان امیدی به رقابت در داخل فروشگاه با رشد غیرقابل توصیف تجارت الکترونیکی دارند؟ پاسخ مثبت است ، اگر آنها بتوانند نشان دهند که چه چیزی فروشگاه های بدنی آنها از هم جدا شده است.

در عمل ، این می تواند به معنای استفاده از مکان های فیزیکی برای تجارب به یاد ماندنی ، لمسی ، حسی و همچنین دسترسی به تخصص باشد - همه اینها برای تکرار دیجیتالی دشوار است.


البته لازم به یادآوری است که مصرف کنندگان همیشه ترجیح می دهند برخی خریدها را بصورت آنلاین انجام دهند. آنها ممکن است فقط کالاهای مورد نیاز خود را دوباره تولید کنند و بدانند که مثلاً از آنها راضی هستند یا تصمیمات ساده ای را بر اساس ابزار یا قیمت می گیرند.


اما یک دسته سوم قابل توجه وجود دارد: هنگامی که مصرف کنندگان بیش از یک معامله ساده می خواهند یا به آن احتیاج دارند ، خوشحال می شوند که وقت شخصی را صرف مرور شخص کنند. در حقیقت ، بسیاری از تجربه خرید داخل فروشگاه لذت می برند.


بنابراین چگونه خرده فروشان می توانند تجربه ای را ایجاد کنند که مشتریان را مجدداً به صورت حضوری برگرداند - در حالی که فروش را حداکثر می کند؟


1. ارسال خبرگان: هنگامی که مصرف کنندگان با همکاران فروشگاهی که علاقه مند به کالاهایی هستند که می فروشند ، درگیر می شوند ، این تفاوت در درک برند تفاوت دارد. برای دستیابی به این هدف ، فروشگاه های پیشرو در حال سرمایه گذاری در همکاران خود هستند تا اطمینان حاصل کنند که آنها به اندازه کافی اطمینان دارند تا به مصرف کنندگان در مورد روندها و ایده های مد توصیه کنند.


در همین راستا ، فروشگاه های مواد غذایی با به کارگیری افرادی که می توانند با دانش در مورد موضوع صحبت کنند ، اعتبار خود را برای پایداری ایجاد می کنند. و ما شاهد هستیم که متخصصان ورزش در فضای باز از همکارانی استفاده می کنند که درک کاملی از نیاز مصرف کنندگان دارند زیرا آنها خودشان علاقه مندان به ورزش در فضای باز هستند.


تجربه درون فروشگاهی این امکان را به خرده فروشان می دهد تا دیدگاه ، ارزش ها و دیدگاه های خود را بیان کنند. این با مشتریانی که به دنبال یک تجربه خرید متفکر تر هستند طنین انداز است: آنها ممکن است بخواهند بشنوند که طراح چه فکر می کند درباره کدام قسمت از یک لباس به خوبی کار می کند. آشکار ساختن این دیدگاه راهی مهم برای تمایز خود به فروشگاه های فیزیکی می دهد.


2. ببینید ، لمس کنید ، احساس کنید: ناگفته پیداست که مصرف کنندگان با خرید آنلاین نمی توانند محصول را قبل از خرید لمس کنند. فقط فروشگاه های فیزیکی می توانند از همبستگی بین تعامل بدنی با یک محصول و افزایش احساس مالکیت سوء استفاده کنند ، که می تواند محرک قدرتمند فروش باشد. استراتژی اپل برای راه اندازی لپ تاپ های صفحه نمایش خود با زاویه دقیق 76 درجه بین صفحه کلید و صفحه - تا حدودی بسته - به منظور ترغیب خریداران به لمس این فناوری طراحی شده است. این شرکت می داند که مصرف کننده هایی که این کار را انجام می دهند ، ارتباط شخصی محکمی با این موارد باقی خواهند ماند و این امر باعث می شود راه رفتن و انتخاب یک برند متفاوت برای آنها دشوار شود.


فروشگاه هایی که مصرف کنندگان را قادر می سازند با محصولات خود درگیر شوند ، افرادی را که به طور فعال می خواهند با توجه به خریدهای احتمالی وقت خود را صرف کنند ، جذب می کنند. چالش فروشگاه ها فراهم کردن محیطی است که تعامل با محصول و همراهانی را تشویق می کند که بتوانند با دانش در مورد محصولات و مارک به طور کلی صحبت کنند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,فروشگاه ,های ,مصرف ,کنندگان ,تجربه ,مصرف کنندگان ,که مصرف ,فروشگاه های ,خود را ,می توانند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات شوفاژو پکیج دیواری درخت نارون تفریحی و سرگرمی رودخانه ماه اموزش فارکس پویا رایانه فاخته ایده های ناب طراحی کاتالوگ زیتون طرح