محل تبلیغات شما

این تحقیق همچنین حاکی از آن است که مؤلفه های یک تجربه بزرگ خرده فروشی با توجه به سن ، جنس و ملیت خریداران تا حدودی متفاوت هستند. مصرف کنندگان جوان ، از تا 30 سال ، به احتمال زیاد به یاد داشتن یک تجربه خرید عالی است. افراد بالای 50 سال بیشتر تمایل داشتند از نمایندگان فروشگاه که اصیل و دلسوز به نظر می رسید ، اشاره کنند. آنها همچنین دوست داشتند که مورد تقدیر قرار بگیرند و با ادب رفتار کنند. هوچ خاطرنشان می کند که تجارب خرده فروشی جوانتر خریداران با راحتی بیشتری با کار چند وظیفه ای و آشنایی با اینترنت رنگ آمیزی می شود و آنها را با محوریت معاملات بیشتر از روابط محور و کمتر به فروشگاه های آجر و ملات گره می زند.


خریداران کانادایی "دستیابی به معامله" را به عنوان بخش مهمی از تجربه تجاری با نام تجاری نسبت به خریداران در ایالات متحده ذکر می کنند. کانادایی ها نیز بیشتر روی یک فضای فروشگاهی جالب و یا طراحی جذاب تاکید می کنند. کورتنی معتقد است که درک اختلافات در خطوط ملی برای خرده فروشان جهانی بسیار مهم است. وی اظهار داشت: "این امر نیاز به تشخیص مشتریانی را دارد که ردپای خرده فروشی شما را می خرید. او می گوید ، ایجاد "یک اندازه متناسب با همه" کار نمی کند. " "بین کانادایی ها و آمریکایی ها تفاوت های چشمگیری وجود دارد. از همه مهمتر ، اختلاف سن و جنس وجود دارد که مربوط به هر مشتری که شما در خدمت آن هستید و به راحتی قابل شناسایی است. "


بهترین راه برای ایجاد پایه و اساس برای مشتریان برای داشتن تجربیات عالی در زمینه خرده فروشی این است که صاحبان فروشگاه ها بتوانند کارمندانی را استخدام و آموزش دهند که بتوانند اطلاعات اولیه در مورد ترجیحات خریدار را بدست آورند و آن دانش را به خدمات سفارشی تبدیل کنند. کورتنی می گوید: "اگر شما یک کالای تجاری گسترده هستید و هیچ برنامه آموزشی ندارید ، احتمال ایجاد وو برای هیچ کس لاغر نیست." "ت استخدام برای کسب و کار اصلی ایجاد می کند."


در شرایط آب و هوایی فعلی ، قیمت برای مصرف کنندگان مهم است ، اما تنها یک عامل در تجربه خرید کلی wow. محققان دریافتند كه از كسانی كه تجربه خرید wow را تجربه كرده اند ، 43 درصد گفتند داشتن محصولات ممتاز عالی عاملی در تجارب تجاری اخیر بزرگ خرده فروشی آنها بوده است. این بالاترین پاسخ در مورد تجربه برند بود ، و پس از آن "معامله" ، که توسط 31٪ از پاسخ دهندگان ذکر شد. کورتنی می گوید: "ما یک مصرف کننده مبتنی بر ارزش ایجاد کرده ایم."


او می افزاید: در حالی که رکود بزرگ به دوران پین زدگی منجر شد ، بحران اقتصادی امروز منجر به این می شود که مصرف کنندگان بیشتر روی ارزش تمرکز کنند تا قیمت. "با کارت های اعتباری و خرده فروشی و ارتباطات از راه دور ، ما شاهد خرید مبتنی بر ارزش هستیم مردم نسبت به جایی که می خرند و چه چیزی خریداری می کنند ، بیشتر مورد تردید قرار می گیرند. مصرف کنندگان با تحصیلات بیشتر به دنبال ارزش بهتر در همه چیز هستند. "


با این وجود ، وی گفت ، حتی در یک محیط اقتصادی چالش برانگیز ، اگر قصد دارند عناصر اصلی یک تجربه خرید عالی را ارائه دهند ، خرده فروشان قادر به ارائه تجربه wow هستند. وی ادعا می کند: "با وجود کمبود منابع و تعطیلی فروشگاه ها ، لذت و تعجب هنوز هم ممکن است." "این امکان وجود دارد که خرده فروشان همه چیز را در دست داشته باشند."

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تجربه ,یک ,خرده ,مصرف ,فروشی ,خرده فروشی ,مصرف کنندگان ,تجربه خرید ,یک تجربه ,می کنند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قالیشویی فارسی پهنه ی کویر سیویل 2 gtechcompany اطلاعات عمومی آوای فاخته معرفی پیج های اینیستا کرام سایت تفریحی و سرگرمی هویج آشپزخونه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ