محل تبلیغات شما

9 - معاملات مایکروسافت مشتری نقاط عطف و لحظه های مهم مشتری مانند روزهای تولد و سالگرد سالگرد نیز می تواند راهی برای درآمدزایی و وفاداری مشتری باشد. اگر می خواهید خریداران خود را احساس فوق العاده کنند ، می توانید در جشن های تولد و سالگردهایشان سود ببرید. به عنوان مثال ، می توانید آنها را با یک ایمیل جشن تولد به آنها ایمیل بزنید و سپس یک هدیه مخصوص تولد مانند محصول رایگان یا تخفیف اختصاصی را در آن گنجانید. این استراتژی را از Marks و Spencer سرقت کنید و در آنجا آنها یک ایمیل تبریک تولد برای خریداران خود را همراه با یک پیشنهاد تخفیف 25٪ برای خریداران ارسال می کنند.

10 - پیشنهادات ارجاع یک برنامه ارجاع راه دیگری برای دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر و هدایت درآمد شما است. همچنین ، یکی از دلایلی که مردم به یک برند وفادار مانده و شروع به ارجاع آن به خانواده و دوستان خود می کنند ، به این دلیل است که در عوض چیزی می خواهند. برای داشتن یک برنامه ارجاع مؤثر ، فروشگاه شما باید پیشنهادات یا مشوقهایی را برای راهنمایی خریداران در دعوت از عزیزان خود برای بررسی سایت خود ارائه دهد. تشویق ارجاع هم می تواند به شخص مراجعه کننده و هم به شخص مورد نظر اعطا شود. "20 دلار ، 20 دلار بدست آورید" Sperry یک ایده مهم است که نشان می دهد چگونه می توانید با تشویق مشتریان فعلی و خریداران جدید با تخفیف نقدی درآمد بیشتری کسب کنید.


11 - پیشنهادات و انتقادات و پیشنهادات بازخورد راهی مهم برای سنجش تجربه مشتری شما است. این همچنین راهی برای گفتن به خریداران است که نظرات آنها برای شما مهم است. مشتریان به فروشگاههای آنلاین اعتماد می کنند و به آنها وفادار هستند که باعث می شود احساس مهم شوند. می توانید برای ارسال بازخورد مشتری خود ایمیل ارسال کنید و درعین حال می توانید از این ایمیل استفاده کنید تا آنها را به سایت خود برگردانید و خرید انجام دهید. آنها را با پیشنهادات بازخوردی مانند کدهای کوپن که می توانند از آنها برای خرید آینده خود استفاده کنند یا فرصتی برای برنده شدن در تبلیغی رافائل درست کنید ، درست مثل اینکه چگونه Shaver Shop به خریداران علاقه مند می شود در ازای فرصتی برای بردن کارت هدیه 200 دلاری ، خریداران را ترغیب به ترک بازخورد می کنند.


تجارت سودآور با مشتریان وفادار اگر می خواهید درآمد و وفاداری مشتری را هدایت کنید ، با استفاده از پیشنهادات ، کوپن ها ، تخفیف ها و معاملات باید اطمینان حاصل کنید که خلاقیت و گزاره ارزش برای استفاده مؤثر و معتبر از رقابت استفاده می شود. مشتریان وفاداری خود را نسبت به فروشگاه های آنلاین شروع می کنند که با ارائه مثال های فوق از پیشنهادات غیرقابل مقاومت ، کوپن ، تخفیف و معاملات برای تسریع در فروش و در همان زمان بهبود میل و برند ، وفاداری خود را به فروشگاه های آنلاین ارائه می دهند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,یک ,خریداران ,پیشنهادات ,های ,تخفیف ,می توانید ,می کنند ,خود را ,است که ,می شود

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پیکاسو هنر فیزیوتراپی کرج کاشانه مدرن ورزش سرا جامعه سلامت املاک بوستانی ماینر و ارز دیجیتال Saz-Music سراب حفاظ شاخ گوزنی