محل تبلیغات شما

براساس مطالعه مطالعه Markdown Mania ، "خستگی فروش" واقعی است و تأثیر می گذارد روی فروش خرده فروشی. فروش مداوم خرده فروشی - از جمعه سیاه و دوشنبه سایبر تا تعطیلات کمتر شناخته شده مانند Singles Day و سینکو دو مایو - مصرف کنندگان را بسیار حساس کرده اند ، آنها از پرداخت کامل قیمت تمایلی ندارند.

تقریبا نیمی از ن (45 درصد) از این نظرسنجی می گویند که آنها حتی وارد یک فروشگاه نمی شوند ، مگر اینکه 41 درصد یا بیشتر نشان دهند. نزدیک به چهار در 10 مصرف کننده مایل به سفر به فروشگاه دیگری هستند تا ببینند آیا می توانند کالای مشابهی را برای کمتر پیدا کنند.


حتی خبرهای بدتر برای خرده فروشان کوچک: بیشتر مصرف کنندگان زنجیره ها را به عنوان بهترین فروش می دانند. فقط 3 درصد می گویند که خرده فروشان بوتیک بهترین ارزش را دارند.


چگونه یک خرده فروش مستقل می تواند رقابت کند؟ هشدارهای اول بینش این مهم است که به شما فشار نیاورد تا دائماً قیمت خود را تخفیف دهید تا با خرده فروشان بزرگتر رقابت کنید. در حالی که ممکن است برای مدت زمان کوتاهی کار کند ، در دراز مدت آسیب های بیشتری را به همراه دارد تا خوب. درعوض ، این هشت ایده تخفیف پیشنهادی را امتحان کنید که بدون از دست دادن پیراهن خود به شما در رقابت کمک می کند.


ایده های پیشنهاد تخفیف

تمرکز خود را بر روی بازارهای هدف با انگیزه کمتر از تخفیف ها انجام دهید

این مطالعه می گوید ، هزاره ها نسبت به مشتریان Generation X یا Baby Boomer دارای تخفیف کمتری هستند. برای مثال ، کمتر از نیمی از هزاره های مورد بررسی ، اصرار دارند که برای مبلمان ، لوازم خانگی یا لوازم خانگی تخفیف بگیرند ، در حالی که بیش از سه چهارم Baby Boomers این کار را انجام می دهد. اگر این کار برای شغل شما باشد ، تغییر تمرکز بازاریابی برای جذب مشتریان بیشتر هزاره می تواند به نفع تجارت شما و افزایش حاشیه سود شما باشد. پاداش: شما می توانید یک پایگاه مشتری را در بین یک نسل عظیم ایجاد کنید که قدرت خرید آنها با پیر شدن بیشتر می شود.


تخفیف کمتری اما بزرگتر ارائه دهید

فروشگاه بزرگ فروشگاه Nordstrom فقط چند بار در سال فروش را برگزار می کند. در نتیجه ، فروش آن به عنوان یک رویداد بزرگ تلقی می شود و مشتریان را به یک دیوانگی خرید تبدیل می کند. (من به عنوان یک مشتری معمولی Nordstrom ، اعتراف می کنم که اغلب به دلیل این احساس "من هرگز این قیمت را دوباره نمی گیرم") صرفاً بیش از آنچه که در یکی از فروش هایشان برنامه ریزی کرده ام صرف کرده ام.) در مقابل ، بسیاری از فروشگاههای میان بازار ویژگی های 40 ، 50 یا 60 درصد تخفیف در تمام مدت فروش است. در نتیجه ، قیمت فروش آنها مانند "قیمت عادی" احساس می شود و باعث می شود مشتریان نسبت به خرید از احساس فوریت کمتری برخوردار شوند و حتی حاضر به پرداخت کامل قیمت هم نمی شوند.


ارزش درک شده محصولات خود را افزایش دهید

پیام بازاریابی شما نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش واقعی محصولات شما دارد. حتی اگر قیمتهای شما پایین ترین حد نباشد ، با تأکید بر ارزش افزوده ای که مشتریان از فروشگاه شما می گیرند ، مانند هرگونه تضمینی که ارائه می دهید ، خدمات شخصی سازی شده یا کالاهای با کیفیتی بهتر از رقابت ، می تواند خریداران را متقاعد کند که قیمتهای شما ارزش آن را دارند.


به جای استفاده از فروش برای جذب مشتریان جدید ، روی تخفیف های وفاداری برای مشتریان موجود متمرکز شوید

شما نمی توانید یک تجارت خرده فروشی موفق روی مشتریانی بسازید که یک بار به دلیل فروش وارد فروشگاه شما شده و هرگز برنگردند. درعوض ، با اجرای برنامه های وفاداری ، از مشتریان وفادار خود درآمد بیشتری کسب کنید تا بیشتر آنها را با آنها خرید کنید. با استفاده از نرم افزار برنامه وفاداری ، می توانید نحوه پاسخگویی مشتریان به پیشنهادات مختلف را دنبال کنید ، سپس دکمه های داغ مشتریان را متناسب با آن ارائه می دهید.

محصولات نام تجاری تخفیف

چهل و پنج درصد از مصرف کنندگان کالای نام تجاری را خریداری نمی کنند مگر اینکه در فروش باشد. در نظر بگیرید با نگه داشتن کالاهای کمتر آرزو در قیمت کامل ، برخی از نامهای تجاری را که می فروشید ، تخفیف دهید تا مشتریان را به خود جلب کنید.


بدانید چه چیزی را علامت گذاری کنید

آیا مواردی وجود دارد که مشتریان مایل به پرداخت کامل قیمت آن هستند؟ به عنوان مثال ، محصولات یا سبکی را که اخیراً به موجودی خود اضافه کرده اید ، یا چیزهایی که با قیمت کامل به فروش می رسند ، مشخص نکنید. در فروش محصولات و روندهای موجود در صنعت خود مراقب باشید تا زمانی که محصولات به پایان چرخه عمر خود نزدیک می شوند شناسایی کنید و بتوانید بدون آسیب رساندن به حاشیه های کلی خود ، برای جذب خریداران مشخص کنید.


از تجزیه و تحلیل پیش بینی استفاده کنید

نرم افزار نقطه فروش برای مشاغل کوچک که شامل ابزارهای پیش بینی کننده است ، به شما کمک می کند تا موجودی خود را بهتر مدیریت کرده و محصولات خود را قیمت گذاری کنید. این حدس و گمان را از تصمیم گیری در مورد قیمت یا چه چیزی برای پایین آمدن استفاده می کند ، بنابراین می توانید ضمن حفظ حاشیه های مناسب ، مشتری را جذب کنید.


قیمت های پایین تر را برای رویدادهای ویژه رزرو کنید

از شرکتهای فروش مهمانی خانگی سرنخ بگیرید و برای یک رویداد ویژه و با قیمت فروش ، مشتریان را وارد فروشگاه خود کنید. به عنوان مثال ، یک فروشگاه آشپزخانه لذیذ می تواند یک رویداد بعد از ساعت برگزار کند که مشتریان VIP فقط از آن شب ، از طراوت ، تظاهرات محصول و قیمت پایین تر لذت ببرند. احساس جشن و حضور در "گروه ویژه" باعث می شود مشتریان تمایل بیشتری برای خرج کردن داشته باشند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,مشتریان ,قیمت ,یک ,های ,تخفیف ,به عنوان ,خود را ,می کند ,می شود ,می تواند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عشق اهنگ kiana-ava تاریخچه ی ارز دیجیتال بهترین شرکت های هاستینگ پول خنده شادی سلامت و نشاط در کنار خانواده با ((salamat 95)) طراحی اپلیکیشن موبایل در ایران گلشن یاد خدایی هم هست China LED Track Lights Manufacturers