محل تبلیغات شما

قیمت بهتر همیشه لازم نیست فوراً قیمت خود را کاهش دهید. این به نوعی روانشناختی است. یک هنر ظریف وجود دارد که به نظر برسد شما بدون قربانی کردن خط پایین خود ، قیمت بهتری را ارائه می دهید. اینجاست که ارائه پیشنهادات ، تخفیف ها و معاملات به فروشگاه اینترنتی شما کمک می کند تا اهداف درآمد شما را بدست آورد. در حقیقت ، 96٪ از مصرف کنندگان از کوپن استفاده می کنند و 92٪ از مصرف کنندگان همیشه هنگام خرید به دنبال معامله هستند. به عنوان یک قاعده کلی ، بیشتر مشتریان در صورت مشاهده ارزش بیشتر در آن ، به خرید کالایی جذب می شوند. حال ما به برخی از محبوب ترین راه هایی که می توانید از تخفیف ها استفاده کنید برای وفاداری و تبدیل مشتری و البته نحوه استفاده بهینه از آنها استفاده خواهیم کرد. انواع پیشنهادات ، معاملات و تخفیف ها در اینجا رایج ترین انواع فروشگاه های محبوب آنلاین است: تخفیف نقدی درصد تخفیف حمل و نقل رایگان ارزش افزوده ارائه می دهد جوایز منحصر به فرد برای اعطای بسته نرم افزاری محصولات تخفیف نقدی یک انگیزه مستقیم قیمت است که فروشگاه تجارت الکترونیک به خریدار در ازای خرید ساخته شده ، به عنوان مثال "اعمال 5 دلار تخفیف". یک انگیزه قیمت گذاری می تواند به عنوان تخفیف مستقیم نقدی یا با استفاده از کد کوپن ظاهر شود. فروشگاه های تجارت الکترونیک غالباً از تخفیف های نقدی برای استفاده از اصل فوریت استفاده می کنند ، زیرا این تخفیف های نقدی بیشتر اوقات فقط برای مدت زمان محدود در دسترس هستند. اگر خریداران نتوانند کالای مورد نظر را با قیمت تخفیف خریداری کنند ، احتمال دارد که هنگام خرید دفعه دیگر ، پس انداز خود را از دست ندهند. آیا شما به تجارت الکترونیکی و dropshipping هستید؟ ما تازه جامعه رسمی خود را با نام جامعه بین المللی ShopBase ایجاد کرده ایم تا مکانی را باز کنیم که صاحبان فروشگاه بتوانند در مورد همه موارد مرتبط با تجارت الکترونیک صحبت کنند ، بینش ببخشند و همچنین از تیم ما به روز شوند. با تمام آنچه گفته شد ، به ما ملحق شوید و به انجمن تجارت الکترونیک ما در اینجا بپیوندید >> تخفیف درصدی انگیزه مبتنی بر درصد کار می کند مانند تخفیف / کوپن نقدی ، به استثنای اینکه شما یک درصد تخفیف از ارزش کالا را ارائه می دهید ، مثلاً "درخواست تخفیف 5٪" همان اصل فوریت اعمال می شود ، با این حال ، به دلیل درک مشتری ، اکنون اثربخشی نسبی می شود. حمل و نقل رایگان حمل و نقل رایگان گزینه شماره یک دلیل خرید آنلاین خریداران است. این امر حتی به خریداران انگیزه می دهد تا فقط برای واجد شرایط بودن برای حمل و نقل رایگان اقدام کنند. درست مانند 48٪ از خریداران کالاهای بیشتری را به سبد خرید خود اضافه می کنند تا بتوانند در حمل و نقل رایگان واجد شرایط باشند و 41٪ از خریداران حتی برای دریافت کد تبلیغی حمل و نقل رایگان به صورت آنلاین جستجو می کنند. پیشنهادهای ارزش افزوده بدون تخفیف در قیمت محصول شما ، می توانید خریداران خود را با یک کالای ارزش افزوده ، به عنوان مثال ارائه دهید. هدیه رایگان ، در ازای خرید آنها. بسیاری از پیشنهادات ارزش افزوده می توانند کالاهای مکمل باشند یا می توانید از موجودی های آهسته خود به عنوان کالای رایگان استفاده کرده و یا یک سرویس رایگان ارائه دهید. نحوه استفاده از پیشنهادات ، کوپن ها ، تخفیف ها و معاملات برای ایجاد فروش و وفاداری مشتری هنگام استفاده از پیشنهادات ، کوپن ها ، تخفیف ها و معاملات شما گزینه های بی حد و مرز دارید.

 اما ، بیایید امروز برخی از بهترین شیوه های صنعت تجارت الکترونیک را با خلاق ترین روش ها و نمونه هایی برای استفاده از آنها برای هدایت درآمد آنلاین خود و تأثیرگذاری بر وفاداری مشتری ، بررسی کنیم. 1 - پیشنهاد اشتراک اشتراکی ایمیل کمی سنتی به نظر می رسد اما بازاریابی ایمیل هنوز یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی با ROI عظیم 38 دلار برای هر 1 دلار صرف شده است. این بدان معنی است که در حال افزایش لیست مشترکین ایمیل شما برای هر دلار که برای بازاریابی خرج می کنید سرمایه گذاری خوبی است. با دریافت آدرسهای ایمیل خریداران ، می توانید راهی برای ایجاد یک رابطه ، فروش درایو و تقویت وفاداری مشتری در آینده داشته باشید. شما می توانید با قرار دادن یک فرم انتخاب ایمیل به همراه یک پیشنهاد تخفیف به عنوان یک انگیزه ، بازدید کنندگان خود را به عضویت در ایمیل یا خبرنامه خود ترغیب کنید. به عنوان مثال ، این یک فرم انتخاب ایمیل است که توسط Better Coupon Box ساخته شده است. شما می توانید در ازای آدرس ایمیل وی ، یک کوپن تخفیف برای 5-15٪ تخفیف از اولین خریدار خریدار ارائه دهید.


2 - جوایز وفاداری مشتری 91٪ از مصرف کنندگان گزارش دادند که عضو یک برنامه وفاداری منحصر به فرد عضو هستند. آنها گفتند که به دلیل تخفیف یا پیشنهادات فقط برای اعضا وارد برنامه وفاداری شده اند. به دلیل درک ویژه و دسترسی به پاداش ها و معاملات ، مشتریان تمایل به بخشی از برنامه عضویت یک فروشگاه اینترنتی را دارند. نمونه ای از این برنامه REDCard Target یک برنامه وفاداری مشتری است که به خریداران خود با 5٪ تخفیف اضافی هربار خرید می بخشد. اعضای REDCard همچنین زودهنگام به پاداش و معاملات و تخفیف های بعدی دسترسی پیدا می کنند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,یک ,استفاده ,های ,رایگان ,به عنوان ,، به ,حمل و ,و نقل ,نقل رایگان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

vaswek پارسیان گفتگو با عشق پکیج اموزش مسائل زناشویی ویستا کامپیوتر دنیای از خوشمزه ها درخت بلوط عطر و ادکلن خوشبو دوربین های دیجیتال خرید لوازم خانگی از بانه