محل تبلیغات شما

برنامه ریزی قبل از تخفیف

تخفیف ، پیشنهادات وفاداری و قیمت خرید عمده یک روش معمول تجاری است و می تواند به شما کمک کند:


سهام را جابجا کنید

جذب مشتری جدید

در یک دوره فروش آهسته به اهداف فروش برسید.

قبل از اینکه قیمت فروش خود را به نصف کاهش دهید - به امید فروش بی نظیر فروش - برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که باز هم برای سفارشات اضافی که وارد می کنید سود کسب می کنید.


مهم است:


از حاشیه سود فعلی ، مارکینگ و نقطه شکست خود آگاه شوید

بهترین قیمت تخفیف را محاسبه کنید تا همچنان سود کسب کنید

برای تشویق مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان غیرفعال ، یک برنامه بازاریابی تهیه کنید

بدانید که رقبا و قیمت های فعلی آنها چه پیشنهادی دارند

سایر گزینه ها را برای تبلیغ پیشنهادات فروش بدون کاهش قیمت بررسی کنید

تصمیم بگیرید چه مدت قیمت فروش ارائه می شود

حسابهای خود را برای هر زمان منظم از هفته ، ماه یا سال که بازرگانی شما افت فروش دارد مرور کنید.

تخفیف چگونه بر اهداف فروش شما تأثیر می گذارد

هر زمان که قیمت فروش (و مارک گذاری) کالاها و خدمات خود را تغییر می دهید ، مهم است که بدانید این امر چگونه بر حاشیه سود و اهداف فروش شما تأثیر می گذارد.


برای اجرای موفقیت آمیز فروش بدون ضرر ، باید از حاشیه ناخالص ، مارکینگ و ارقام ناگهانی و چگونگی تأثیر قیمت تخفیف بر سود شما آگاهی داشته باشید.


از جدول زیر ، می توانید از رقم حاشیه ناخالص خود (ردیف بالا) استفاده کنید تا ببینید هنگام استفاده از مقادیر تخفیف مختلف (در ستون سمت چپ) ، میزان فروش شما به چه میزان افزایش می یابد (سلول های میانی).


به عنوان مثال ، اگر سود ناخالص شما 40 درصد است و تصمیم دارید کالاها یا خدمات خود را 5 درصد تخفیف دهید ، برای سودآوری باید 14.3 درصد حجم فروش خود را افزایش دهید.

پیشنهادات ویژه و معاملات قیمت گذاری

اگر تخفیف برای افزایش فروش در تجارت شما کارساز نیست ، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید.


به عنوان مثال ، اگر پنج درصد تخفیف فروش سفارشات بیشتری را ترغیب نمی کند ، ارائه بسته بندی یا حمل و نقل رایگان هدیه ممکن است تبلیغ موفقیت آمیزتری باشد. درک مشتریان و اینکه چه پیشنهادی جذب آنها می شود بسیار مهم است.


موجودی بسته یا بسته

این نوع فرصت افزایش مشتری مشتریان را به سفارش سهام یا خدمات بیشتر ترغیب می کند و با یک قیمت گذاری پاداش دریافت می شود.


بسته زمانی کار می کند که مشتری بتواند مزیت محصولات یا خدمات رایگان و خرید آنها را با هم با قیمت تخفیف یافته مشاهده کند.


به عنوان مثال ، یک سالن زیبایی می تواند پیشنهادات دسته جمعی را به مشتریان ارائه دهد - مانند تخفیف برای خرید همزمان شامپو و نرم کننده ، یا مانیکور و پدیکور.


تخفیف مقدار

چرا هنگام خرید تعداد معینی از کالاها ، تخفیف درصدی را در نظر نمی گیرید یا "یکی را رایگان دریافت کنید"؟


این اندازه و ارزش سفارشات مشتری را افزایش می دهد و به جابجایی سهام مورد نیاز برای ترخیص کالا کمک می کند. همچنین هنگامی که تامین کننده شما برای سفارشات بیشتر تخفیف می دهد و می توانید سهام را با قیمت کمتری خریداری کنید ، ایده خوبی است.


به عنوان مثال ، فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشان لباس به طور مرتب خریداران را تشویق می کنند که یک کالای رایگان دریافت کنند ، 5 عدد بخرند و یک نفر بگیرند یا یکی بخرند و کالای دوم را با قیمت کاهش یافته دریافت کنند.


پیشنهادات ارزش افزوده

بدون تخفیف قیمت ، می توانید ارزش افزوده ای به خریدهای مشتریان خود ارائه دهید.


بیشتر پیشنهادهای ارزش افزوده یک کالای بی ارزش است که به نفع مشتری است. لازم به یادآوری است که اگرچه برخی از این پیشنهادات بدون هزینه هستند ، اما ممکن است برای ارائه خدمات به زمان شما نیاز داشته باشید. این پیشنهادات روش خوبی برای شناسایی هر خدماتی است که ارائه می دهید - که رقیب شما از آن استفاده نمی کند.


به عنوان مثال ، یک تامین کننده سخت افزار کامپیوتر می تواند راهنمای نصب یا پشتیبانی نصب رایگان را با خرید ارائه دهد. یک آرایشگر می تواند یک درمان رایگان یا موج با مو را ارائه دهد.


تخفیف های فصلی یا دوره ای

مواقعی از سال ، ماه هفته یا روز وجود دارد که برخی کالاها و خدمات تقاضای کمتری نسبت به زمان های دیگر دارند. این برای لباس های فصلی ، کالاهای جشن ، رزروهای مسافرتی و رستوران ها صدق می کند.


با تجزیه و تحلیل چرخه های فروش خود و برجسته سازی این دوره ها ، می توانید برای مشتریانی که کالاهای خارج از فصل کالا یا خدمات خریداری می کنند تخفیف دهید.


به عنوان مثال ، ویژه کالاهای ویژه اواسط هفته رستوران ها ، مغازه های موج سواری که فروش سهام فصل گذشته را در زمستان ارائه می دهند و فروشگاه های اسکی تخفیف های مشابهی را در تابستان ارائه می دهند.


مزایای تخفیف

همراه با افزایش تعداد سفارشات و پول بیشتر ، مزایای تخفیف شامل موارد زیر است:


جذب مشتریان جدید بدون یک کمپین بازاریابی بزرگ - همچنین می توانید از فرصت استفاده کرده و مشتریان جدید را در خبرنامه خود ثبت کنید

تشویق مشتریان بلاتکلیف برای خرید کالا - خصوصاً اگر تخفیف پیشنهاد محدودی داشته باشد

پاکسازی سهام فصل گذشته - یا مدلهای قدیمی

تبلیغات رایگان در وب سایت های فروش

فروش جدید از مشتریان غیرفعال.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,قیمت ,ارائه ,یک ,های ,می توانید ,عنوان مثال ,به عنوان ,مثال ، ,خود را

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قطعات لپ تاپ شمیم یاس املاک بوستانی معرفی جدیدترین قسمت فیلم ها قیمت طلا در کشور پویان فلزیاب ⁦❤️قصر دوخواهر❤️⁩ مقاله های اجتماعی مهتاب وکتور