محل تبلیغات شما

قیمت تخفیف بیش از حد ، راهی مطمئن برای تضعیف درآمد و تضعیف ارزش درک شده محصولات و خدمات شما است ، زیرا این امر رابطه بین قیمت و کیفیت را مخدوش می کند. به همین دلیل بسیاری از شرکت های B2B برای کنترل تخفیف بیش از حد به استراتژی قیمت گذاری و نرم افزار بهینه سازی قیمت روی آورده اند.


اما آیا این به معنای شیطانی بودن همه استراتژی های تخفیف است؟


در فروش B2C ، قیمت بسیار تخفیف یا خیلی زیاد این پیام را به مشتریان می دهد که کالایی ارزش قیمت کامل را ندارد. اگر هفته آینده با 50 درصد تخفیف فروش آن را شروع کنید ، افرادی که قیمت کامل آن را پرداخت کرده اند احساس تقلب می کنند. اپل یک نمونه عالی از استراتژی قیمت گذاری است که با محدود کردن تخفیف ها ، از ارزش محصولات پشتیبانی می کند.


و همه ما فروشگاه های خرده فروشی را دیده ایم که به طور مکرر تخفیف ارائه می دهند - به نظر می رسد که همیشه فروش بزرگی را تحت فشار قرار می دهند. اگرچه این استراتژی قیمت تخفیف ممکن است در کوتاه مدت به کاهش موجودی در پایان ماه کمک کند ، اما مشتریان را آموزش می دهد تا خرید خود را تا زمان فروش بعدی متوقف کنند.


چگونه یک استراتژی تخفیف ضعیف اجرا شده می تواند برای فروشندگان B2B مضر باشد

در فروش B2B ، ارائه تخفیف خیلی راحت اشتباه است. نمایندگان فروش اغلب از تخفیف برای بستن یک معامله استفاده می کنند ، اما این استراتژی تخفیف پیشینه بدی را ایجاد می کند. وقتی نماینده فروش سریع تخفیف می دهد ، مشتری بوی خون می دهد و مرتباً برای قیمت های پایین و پایین فشار می آورد.


از طرف دیگر ، هنگامی که از یک استراتژی قیمت گذاری تخفیف در یک زمینه مناسب استفاده می شود ، قدرت پشتیبانی از ارزش ادراک شده محصولات و خدمات را دارد. به عنوان مثال ، وقتی یک خرده فروش سطح بالایی فروش نادر را اجرا می کند ، این باعث می شود که مصرف کنندگان احساس کنند در مورد چیزهایی با ارزش بالا سود زیادی می برند. وقتی توانایی خرید کالایی را دارید که معمولاً آن را خارج از بودجه خود می دانید ، احساس خوبی دارد. گرچه این استراتژی قیمت گذاری بیشتر در فضای B2C رایج است ، اما در زمینه های B2B نیز به طور فزاینده ای رایج است.


7 روش استراتژی ها و تاکتیک های قیمت گذاری تخفیف می تواند وفاداری مشتری را بهبود بخشد

قیمت گذاری تخفیف می تواند یک استراتژی موثر برای افزایش حجم فروش و درآمد و سود کوتاه مدت باشد. با این حال ، مراقب باشید که تخفیف ها می توانند کیفیت درک شده محصول را کاهش دهند و از وفاداری مشتری بکاهند. قیمت های تخفیفی ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهند ، اما همچنین بازده هر تبدیل را کاهش می دهند. اجرای کورکورانه استراتژی قیمت گذاری تخفیف فقط برای دستیابی به برنده های سریع یکی از خطرناک ترین تصمیماتی است که می توانید بگیرید. از انجام این اشتباهات خودداری کنید و یک استراتژی قیمت تخفیف تدوین کنید که عمدی باشد و به خاطر وفاداری آنها به مشتریان پاداش دهد. در اینجا 7 نمونه برتر از قیمت گذاری موثر تخفیف آورده شده است که از وفاداری مشتری یا ارزش محصول درک نمی کند.


1) بهبود جریان نقدینگی

ارائه قیمت تخفیف راهی عالی برای ایجاد انگیزه به خریداران برای پرداخت زودهنگام شماست. اگر برای فاکتورها 60 روز شرایط دارید ، ممکن است پیشنهاد پرداخت دو درصد تخفیف برای پرداخت های دریافتی ظرف 30 روز را داشته باشید. این یک مزیت مالی معنی دار به خریدار شما می دهد و با تسریع در پرداخت ها ، مدیریت درآمد شما را بهبود می بخشد.


2) حل مشکلات

هنگامی که مشتری ناراضی با شکایت خاصی تماس می گیرد ، ارائه تخفیف ، بازپرداخت یا برخی دیگر از قیمت های کاهش یافته می تواند یک روش موثر برای حل مشکل و حفظ مشتری با ارزش باشد.


3) کاهش محصولات اضافی و موجودی قدیمی

هنگامی که با محصولات فصلی یا کالاهای فاسدشدنی با ماندگاری محدود روبرو هستید ، ممکن است فروش سهام سود بیشتری داشته باشد تا اینکه قیمت های خود را بالا نگه دارید. برای جابجایی این محصولات و جلوگیری از تخفیف های شدید و هزینه های منسوخ شدن موجودی ، هنگام ارائه محصول جدید ، تخفیف را در استراتژی قیمت گذاری خود در نظر بگیرید.


4) ورود به بازارهای جدید و ایجاد وفاداری

هنگامی که در حال توسعه به یک بازار جدید هستید ، رهبران تخفیف و ضرر و زیان روش هایی را برای ایجاد علاقه و انگیزه به خریداران برای آزمایش یک محصول جدید ارائه می دهند. تخفیفات ارجاعی راهی عالی برای ایجاد وفاداری مشتری در بازارهای هدف است. در صورت مراجعه توسط شخصی که به او اعتماد می کنند ، احتمال خرید بیشتر است. ارائه تخفیف را هم به شخص مراجعه کننده و هم به شخص ارجاع داده شده در نظر بگیرید. مشابه تخفیف های وفاداری مشتری ، تاکتیک های تخفیف ارجاع به افرادی که قبلاً تغییر کاربری داده اند پاداش می دهد. این پاداش در حالت ایده آل آنها را تشویق می کند تا به مراجعه به لیدهای واجد شرایط ادامه دهند.


علاوه بر تخفیف های ارجاع ، ارائه تخفیف های وفاداری مشتری برای ارتقا promote وفاداری و تشویق مشتری برای بازگشت به خرید در آینده را در نظر بگیرید. این نوع تخفیف ها باید با شرایط کاملاً مشخص کاملاً انحصاری باشند. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید 10-15٪ تخفیف به مشتریانی که قصد دارند اشتراک سالانه نرم افزار خود را تمدید کنند ، ارائه دهید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

تخفیف ,، ,قیمت ,های ,استراتژی ,یک ,قیمت گذاری ,استراتژی قیمت ,می دهد ,وفاداری مشتری ,ارائه تخفیف ,قیمت گذاری تخفیف

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایران ورزش عطاری نسیم وبیا اکسترا بلاگ رمان ویستا سازه خرید و فروش کاردون ویستا رایانه دوربین های دیجیتال رویای کاغذی