محل تبلیغات شما

بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام خلاقیت خود را بالا ببرید اینستاگرام در مقایسه با سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بسیار بصری است. اگر می خواهید برجسته شوید ، باید به هر طریقی که بخواهید توجه بینندگان خود را جلب کنید. اینستاگرام انواع برنامه های همراه را برای کمک به شما در ایجاد تبلیغات اینستاگرام بسیار خلاقانه و ابتکاری ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این برنامه های بودجه پسند اینستاگرام ، خلاقیت خود را ارتقا دهید: Boomerang: برنامه ویدیویی برای ساخت حلقه های ویدیویی کوتاه و بسته بندی شده. Hyperlapse: فیلم های تایپ لپس با کیفیت بالا را حتی هنگام حرکت ضبط کنید. طرح بندی: با ترکیب ، ورق زدن یا مع کردن چند عکس در یک تصویر ، کلاژ ایجاد کنید. یک مثال عالی این است که چگونه مارک غذای سالم ، Inspiralized ، از Boomerang برای ایجاد تبلیغات ویدیویی استفاده کرد تا به آنها کمک کند فروش بیشتری برای روز مادران داشته باشند. منحصر به فرد بودن آگهی ، میزان مخاطبان آنها را 14 برابر کرد. اندازه گیری و آزمایش لازم است که عملکرد آگهی خود را ارزیابی کنید. تا آنجا که ممکن است ، اگر شروع به انجام یک کمپین تبلیغاتی کاملاً فریبنده در اینستاگرام کرده اید ، ابتدا باید یک سری آزمایشات ایجاد کنید تا مشخص شود چه چیزهایی برای شما و علیه شما کار می کنند. شما می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل داخلی داخلی مدیر تبلیغات یا درون برنامه Instagram ، نتایج آگهی را بسنجید. در اینجا راهنمای نحوه اندازه گیری تبلیغات اینستاگرام خود آورده شده است. یک داستان موفقیت این است که SheIn چگونه آزمایشات تبلیغاتی اینستاگرام را انجام می دهد تا تعیین کند که کدام یک از مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات در اینستاگرام است. این آزمون با استفاده از یک مطالعه آسانسور تبدیل با استفاده از 3 مجموعه تبلیغات مختلف به مدت 7 هفته انجام شد. این آزمون به آنها اجازه داد 45٪ مقرون به صرفه تر به ازای هر تبدیل افزایشی کسب کنند. Embrace Instagram Trends اینستاگرام به دلیل نوآوری و تصمیمات جسورانه در ویژگی ها و قابلیت هایش شناخته شده است. همانطور که فروشگاه آنلاین تبلیغ می کند ، نام تجاری شما باید از روندهای جدیدی که برنامه ارائه می دهد ، استقبال کند. این به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری داشته باشید و از همه مهمتر با زبان آنها ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال ، هشتگ ها (# غذای خوری ، # ریشه ، # Throwbackthursday) همیشه یکی از موارد اصلی در اینستاگرام بوده اند. با این حال ، به تازگی اینستاگرام ویژگی ای را به روز کرده است که در آن کاربران می توانند هشتگ ها را دنبال کنند دقیقاً مانند نحوه پیگیری حساب شما. هشتگ ها همچنین توسط Instagram در الگوریتم خود برای نمایش پست ها در برگه "Explore" استفاده می شود. با استفاده از این ویژگی جدید ، فروشگاه ها و مارک های آنلاین این فرصت را دارند که در اینستاگرام کشف شوند. بهترین روش استفاده از هشتگ هایی است که برای برند شما اهمیت دارند. از هشتگ ها به دلیل محبوب بودن استفاده نکنید ، از یک بار متناسب با نام تجاری و محصولات خود استفاده کنید. درباره هشتگ ها بیشتر بیاموزید. این ویژگی جدید تبلیغات اینستاگرام نیز وجود دارد که می توانید هشتگ ها را در بیوگرافی خود پیوند دهید. تبلیغات اینستاگرام آسان ساخته شده است مردم به دلیل روایت تصویری آن به تبلیغات اینستاگرام می آیند. آنها می توانند داستان پیدا کنند و با افراد مختلف و حتی با مارک های مورد علاقه خود با محتوای آسان هضم ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که فروشگاه های آنلاین بیشتر و بیشتر به اینستاگرام می پرند تا به راحتی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. تبلیغات در اینستاگرام تنها یکی از بسیاری از روشهای ابتکاری برای ادامه گفتگوی دو طرفه با مشتریان فعلی و تعامل بالقوه با مخاطبان جدید است. این راهنمای مبتدی برای تبلیغات در اینستاگرام به شما کمک می کند تا برای فروشگاه آنلاین خود به ارتفاعات جدید برسید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

اینستاگرام ,، ,تبلیغات ,استفاده ,های ,ها ,در اینستاگرام ,استفاده از ,هشتگ ها ,با استفاده ,است که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آژانس دیجیتال براکت فانوس کوچک ایران اتوماتیک در خرید کولرگازی بوش بانه خدمات دستگاه های پرداخت بانکی کلینیک خدمات پوست مو و زیبایی parandcome98 انواع فیبر ها با عایق نوین نگین کویر فانوس خیال