محل تبلیغات شما

چگونه می توان از اضطرار و کمبود برای افزایش فروش آنلاین استفاده کرد

از نظر اقتصادی ، دو قانون اساسی در مورد عرضه و تقاضا هستند. این دو قانون به طور مستقیم با روانشناسی کمبود و فوریت متناسب است که در صورت استفاده صحیح و صحیح از طراحی ، می تواند بر فروش آنلاین شما تأثیر مثبت بگذارد. کمبود از اهرمهای عرضه و اضطرار در صورت تقاضا بهره می برد. عامل موثر در کمبود رفتار انسان است که اگر موجودی کالایی از قبل بسیار کم باشد ، مردم از این ترس خواهند داشت که فرصتی برای داشتن آن پیدا نکنند. در حالی که برای فوریت ، مردم به سمت محصولاتی می روند که بسیار محبوب یا بسیار پرطرفدار هستند. ترکیبی از فوریت و کمبود به عنوان محرک فروش تجارت الکترونیکی همان چیزی است که ما امروز با امید به اشتراک گذاری شیوه های ارزشمند و واقعی که می توانید بلافاصله برای فروشگاه آنلاین خود تنظیم کرده و مشتریان خود را به سمت تبدیل فروش سوق دهید ، بیشتر در آن کاوش خواهیم کرد. مبانی اضطراری و کمبود بیایید با بررسی اصول اساسی که شما باید بدانید برای اعمال فوریت و کمبود به عنوان روشهای بازاریابی برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود شروع کنید: 1 - یک زمان محدود کنید زمان بندی همه چیز است! زمان یک عنصر اساسی برای هرگونه تاکتیک بازاریابی فوری و کمبود است. بدون تعیین ضرب الاجل یا محدودیت زمانی ، پاسخ مشتریان خود را برای انجام اقدامی بیشتر به تأخیر می اندازید. به عنوان مثال ، اگر یک خریدار "50٪ فروش!" روی محصول شما اما متوجه می شود که مهلتی برای منقضی شدن معامله وجود ندارد ، این احتمال وجود دارد که خریدار بلافاصله نسبت به فروش شما اقدام نکند و فکر کند که هنوز زمان زیادی برای خرید وجود دارد. بنابراین ، این منجر به تبدیل با تأخیر می شود. و هرچه زمان بیشتری برای تفکر و بررسی به مشتریان خود اختصاص دهید ، بسته شدن فروش برای فروشگاه شما دشوارتر خواهد بود. این یک یادآوری بسیار خوب در تعیین ضرب الاجل ها برای سوق دادن سریع خریداران است. اطمینان حاصل کنید که یک تاریخ و زمان مشخص کنید و سپس آنها را به وضوح با آنها در میان بگذارید. بگویید ، یک مهلت برای ثبت نام عضویت یا منقضی شدن کد تخفیف. به عنوان مثال آمازون همیشه برای معاملات یا جوایز خود مهلت تعیین می کند. 2 - زیبایی شناسی مناسب را انتخاب کنید زیبایی شناسی شما در نمایش تکنیک های فوریت و کمبود شما بسیار بر رفتار خریداران شما تأثیر می گذارد ، به ویژه انتخاب رنگ ها و طرح های مناسب برای فراخوان ، چیدمان و کپی کردن. رنگ نقش مهمی در روانشناسی انسان دارد زیرا شما می توانید از رنگ به عنوان عنصری جلب توجه كنید. در حقیقت ، یک مطالعه نشان داد که تغییر دکمه CTA از سبز به قرمز باعث بهبود چشمگیر نرخ تبدیل 21٪ شده است. گذشته از رنگ ، نحوه قرارگیری فراخوان برای عمل در اینکه بازدید کننده به آن توجه کند یا نه ، تأثیر خواهد گذاشت. الگوی طبیعی چشم پیشنهاد می کند که افراد صفحه محصول را از بالا به پایین ببینند و نه به طور طبیعی از بالا به راست. این به این معنی است که اگر CTA دقیقاً زیر توضیحات محصول قرار گیرد ، بازدیدکنندگان بیشتر تمرکز می کنند. آنچه در یک مطالعه الگوی چشمی نشان داده شده است: 3 - از کلمات واضح و مناسب Words استفاده کنید ، به ویژه هنگامی که می خواهید خریداران آنلاین خود را برای خرید یک محصول سوق دهید. از افعال کنش در عمل برای فراخوان خود استفاده کنید ، مانند "دریافت" ، "پیوستن" و "خرید". و پس از آن، ترکیب این افعال عمل با کلمات است که نیاز به اقدام سریع مانند "عجله"، "فورا"، و "در حال حاضر". لحن پیام شما در نسخه فوری و کمبود شما باید واضح و کم فنی باشد. سعی کنید کلمات کاربردی تری را که مردم از آنها در زبان روزمره استفاده می کنند ، استفاده کنید. بهترین روش همچنین استفاده از اعداد در جایگزینی کلمات کامل است تا ساده باشد. یکی دیگر از بهترین روش هایی که می توانید به فوریت و کمبود تاکتیک های تجارت الکترونیکی خود بیفزایید ، دوستانه به نظر رسیدن و دقیقاً مانند بازار هدف خود است. ببینید که Sephora از صدای مخاطب مورد نظر خود برای فراخوانی کمبود و فوریت چگونه استفاده می کند: چگونه می توان اضطرار و کمبود را ایجاد کرد اکنون که اصول اساسی فوریت و کمبود را در اختیار دارید ، در اینجا بهترین روش های نحوه استفاده از تاکتیک های فوریت و کمبود را در تجارت الکترونیکی خود آورده ایم. store: 1 - Add a Countdown Timer بلاتکلیفی مشتری یکی از مهمترین مسدود کننده های خرید موفق است. مشتریان شما دوست دارند قبل از خرید محصولات مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند. در حقیقت ، 94٪ از خریداران آنلاین وقت خود را صرف یافتن ارزانترین محصول ممکن می کنند. این بدان معناست که حتی اگر قبلاً پیشنهاد تخفیف چشمگیری داشته اید ، خریداران شما هنوز فکر نمی کنند که ممکن است هنوز یک پیشنهاد ارزان تر پیدا کنند. به همین دلیل است که ما قبلا گفته ام چقدر مهم محدود کردن زمان به معاملات و پیشنهادات خود را به منظور فوریت درایو. اگر مردم ببینند که فقط چند دقیقه فرصت دارند تا از تخفیفات بهره مند شوند ، تمایل به این فرصت وجود دارد که بلافاصله این فرصت را غنیمت بشمارند. چه کسی نمی خواهد دلار بزرگ پس انداز کند؟ بنابراین ، چگونه از تایمر شمارش مع استفاده می کنید؟ به راحتی می توانید تایمرهای شمارش مع را در هر قسمت از فروشگاه آنلاین خود مانند صفحه محصول ، سبد خرید یا صندوق عقب قرار دهید. تعداد زیادی برنامه تایمر شمارش مع تجارت الکترونیکی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد ، دقیقاً مانند استفاده از انعطاف پذیری سبد شمارش مع. این برنامه تایمر شمارش مع را فعال می کند شما می توانید یک تایمر شمارش مع از معاملات خود را به عنوان فوریت در صفحه محصول خود نمایش دهید. این حتی دارای یک ویژگی است که به شما امکان می دهد تعداد زیادی از کالاهای موجود در انبار را برای ایجاد کمبود به نمایش بگذارید. درست مانند نحوه عملکرد TGR Athletics با فروشگاه آنلاین آنها:

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,کمبود ,یک ,استفاده ,فوریت ,آنلاین ,و کمبود ,است که ,شمارش مع ,به عنوان ,فوریت و ,تایمر شمارش مع ,برنامه تایمر شمارش ,فروش آنلاین استفاده

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تربیت بدنی فالوور ارزان اینستاگرام پانوراما طرح آشپزخونه فناوری بهترین وبلاگ معرفی راه های لاغری و زیبایی اندام حوض نقاشی پهنه ی کویر مطالب عمومی کار و زندگی در ترکیه