محل تبلیغات شما

چرا تبلیغات ایمیل شما میزان موفقیت پایینی دارد؟ چگونه می توانید پیشرفت کنید؟

مقاله امروز در مورد چرا کمپین ایمیل شما میزان موفقیت پایینی دارد؟ چگونه می توانید پیشرفت کنید؟ توسط بن لوین - کارشناس محتوا در Mofluid برای شما آورده شده است. بیایید از بن در وبلاگ خود استقبال کنیم ، و از تجربه ارزشمند او بیاموزیم! بازاریابی از طریق ایمیل همچنان یکی از م mostثرترین تکنیک های بازاریابی دیجیتال است. مشتریانی که از طریق ایمیل خرید می کنند ، به طور متوسط ​​138 درصد بیشتر از مشتریانی هستند که برای آنها ایمیل ارسال نمی شود. همچنین ایمیل سومین منبع مهم اطلاعات برای مخاطبان B2B است. اگر متوجه شدید که کمپین های ایمیل شما به میزان موفقیت تصور شده خود نمی رسند ، وقت آن است که تکنیک های خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید کجا اشتباه کرده اید. امروز ، برخی از دلایل احتمالی را برای اینکه کمپین های ایمیل شما میزان موفقیت کمی دارند و می توانید برای بهبود آنها انجام دهید ، بررسی خواهیم کرد. منبع تصویر - اوبرلو 1. نداشتن استراتژی شفاف افراد زیادی شروع به ساختن یک لیست ایمیل می کنند بدون اینکه از قبل راهبرد مشخصی داشته باشند. بسیار مهم است که شما یک اقدام واضح داشته باشید و بتوانید آن را دنبال کنید. شما باید یک استراتژی محتوا داشته باشید تا بدانید چه نوع ایمیل هایی را باید ارسال کنید. شما باید یک استراتژی زمان بندی داشته باشید تا بدانید که چه زمان ایمیل خود را ارسال کنید ، و همچنین یک استراتژی تبلیغاتی برای اینکه چه نوع محصولی را تبلیغ می کنید و چگونه انجام می دهید ، داشته باشید. 2. نه انعطاف پذیری در حالی که آن مهم است که یک استراتژی است که شما می توانید به دنبال است، آن است که به همان اندازه مهم است که شما انعطاف پذیر با استراتژی خود را داشته باشد. شما باید به طور مداوم کمپین های خود را آزمایش کرده و عملکرد خود را ردیابی کنید. اگر می بینید که شما میزان موفقیت کافی دستیابی نیست، شما باید مایل به انعطاف پذیری و نیشگون گرفتن و کشیدن استراتژی خود را. 3. هدف قرار دادن مخاطب اشتباه اگر کمپین های تبلیغاتی ، تبلیغات و ایمیل های شما عالی به نظر می رسند اما هنوز هم نمی توانید نتیجه ای بگیرید ، نگاهی دوباره به افرادی که هدف قرار داده اید ، انجام دهید. اگر افرادی را هدف قرار دهید که علاقه زیادی به محصولات شما ندارند ، مطمئناً نرخ تبدیل خوبی نخواهید داشت. داده های فروش خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید کدام جمعیت هدف با احتمال بیشتری فروش دارد. کار دیگری که می توانید انجام دهید ایجاد نمایه مشتری است. نمایه مشتری ، نمایه مشتری ایده آل شماست ، شخصی که می خواهید با جمعیتی کامل ، آن را هدف قرار دهید: سن ، مکان ، علایق ، درآمد ، وضعیت خانوادگی و غیره. منبع تصویر - Lepide 4. جمع آوری منجر راه اشتباه علاوه بر مطمئن شوید که شما را هدف قرار منجر سمت راست، شما باید مطمئن شوید که شما در حال جمع آوری منجر به راه راست. شما باید یک فرآیند انتخاب واضح داشته باشید تا مشتریان بدانند که درگیر چه چیزی هستند. این امر به ویژه اکنون که قوانین GDPR به مرحله اجرا رسیده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می دانند در چه مواردی ثبت نام می کنند. سعی نکنید آنها را فریب دهید تا در لیست ایمیل خود ثبت نام کنند. البته، هرگز مشترکین ایمیل خرید از هر شرکت یا سازمان، بدون در نظر گرفتن مشروع آنها ادعا می کنند. 5. نداشتن پیشنهاد راست یا آگهی اکثر کسب و کارهای، در تلاش منجر به گرفتن به ثبت نام به لیست ایمیل خود، آنها را با یک پیشنهاد رایگان ارائه خواهد شد. این می تواند یک تخفیف و یا کد ارتقاء، یک کتاب رایگان و یا راهنمای، یک محاکمه آزاد، یا هر چیز دیگری است که مخاطبان خود ممکن است در علاقه مند است. با این حال، متوجه است که آنچه شما به عنوان پیشنهاد خود را شامل، همچنین یک آهنربا سرب نامیده می شود، می تواند تاثیر گذار موفقیت در فعالیتهای پیگیری شما. به عنوان مثال روش معمول ارائه یک کتاب الکترونیکی رایگان یا عضویت در یک ماه رایگان را در نظر بگیرید. اگر این کار را به درستی انجام ندهید ، در نهایت افرادی را هدف قرار می دهید که فقط به رایگان علاقه مند هستند. به سختی می توانید این افراد را متقاعد کنید که در واقع پول خود را به شما تحویل دهند. بخشی از این است که با چگونه به شما در بازار و تبلیغ پیشنهاد خود را. اگر تبلیغات شما و صفحه فرود شما بیش از حد جنبه "رایگان" را تحت فشار قرار دهند ، ممکن است منجر به دریافت پیشروهایی شوید که افراد جستجوی آزادگان هستند. اگر یک دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهید ، یکی از راه های اطمینان از ثبت نام جدی شما این است که از آنها بخواهید بدون پرداخت هزینه ماه اول ، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنند. البته در هر یک از این سناریوها احتمالاً نرخ ثبت نام شما پایین می آید. با این حال ، ممکن است دریابید که در حالی که لیدهای کمتری را جمع می کنید ، لیدهایی که جمع می کنید نرخ تبدیل بالاتری نسبت به قبل دارند. در پایان روز ، شما باید استراتژی ها و تاکتیک های مختلف را امتحان کنید تا زمانی که یکی از سودهای بیشتر را به دست آورید. اگر از وبلاگ خود برای ایجاد ترافیک و جمع آوری سرنخ های ایمیل استفاده می کنید ، مطمئن شوید که محتوا شامل CTA برای ثبت نام در لیست شما است. همچنین می توانید از یک ابزار جستجوگرها برای کمک به شما در جذب ترافیک بیشتر استفاده کنید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,یک ,ایمیل ,های ,دهید ,توانید ,خود را ,است که ,شما باید ,می توانید ,که شما ,پایینی دارد؟ چگونه ,موفقیت پایینی دارد؟ ,میزان موفقیت پایینی ,واضح داشته باشید

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایمنی و hse گل پونه حوض نقاشی دکوراسیون ویترا فاخته پرواز URL Shortener فروش پمپ آب | راهنمای انتخاب پمپ | لیست قیمت انواع پمپ آشپزباشی دکوراسیون چوبی فانوس خیال