محل تبلیغات شما

6. استقبال نکردن از مشترکین خود ارسال ایمیل خوش آمدگویی به مشترکین راهی عالی برای ایجاد اولین برداشت خوب و شکل گیری برداشت آنها از شما است. این به ایجاد یک رابطه کمک خواهد کرد و به شما فرصتی می دهد تا به آنها نشان دهید که برایتان مهم است. این همچنین یک روش عالی برای تعیین انتظارات آنها از نظر تعداد دفعات ارسال ایمیل به آنها و نوع محتوای آن است. به این ترتیب ، اگر پیشنهاداتی را که انتظارشان را برای آنها ارسال نکرده اید ، متعجب و آزرده نخواهند شد. 7. آسان نکردن اشتراک شما ممکن است فکر کنید که کمی دشوارتر شدن لغو اشتراک به شما در حفظ بیشتر مشترکان کمک می کند. با این حال ، به آن فکر کنید: شما مشترکان بیشتری خواهید داشت ، اما آیا شما مشترکین RIGHT را دارید؟ شما باید مطمئن شوید که همه مشترکین شما واقعاً به مطالب شما علاقه مند هستند. آسان تر بودن لغو اشتراک ، اطمینان حاصل می کند که نرخ تبدیل لیست ایمیل خود را بالا نگه دارید. نه تنها این بلکه سهولت در لغو اشتراک به کاهش نرخ شکایت هرمه کمک می کند. 8. تبلیغ نکردن محصولات مناسب مهم این است که مطمئن شوید محصولات صحیح را تبلیغ می کنید. این که آیا شما یک شرکت وابسته هستید ، محصولات دیجیتالی خود را می فروشید یا محصولات فیزیکی خود را می فروشید ، باید اطمینان حاصل کنید که: محصولات مورد علاقه مشترکان شما است محصولات را در ایمیل خود پیش فروش می کنید محصولات دارای صفحات فروش خوب و بالا هستند نرخ تبدیل برای اطمینان از اینکه محصولات مورد علاقه مشترکان شما هستند ، باید مطمئن شوید که همه جوانب قیف شما با یکدیگر مطابقت دارند. تبلیغات ، صفحه فرود ، آهنربای سرب ، ایمیل استقبال و ایمیل های پیگیری همه باید به یکدیگر منجر شده و با هم کار کنند. 9. نداشتن CTA های واضح در صورت عدم تمایل به انجام اقدامات واضح ، مشکل خواهید داشت تا مشتریان خود اقدامات مورد نظر خود را دنبال کنند. CTA شما باید واضح و دقیق باشد. برای برجسته سازی CTA می توانید از دکمه ها و گرافیک های دیگر استفاده کنید ، اما حتی اگر این کار را نکردید ، آنها را با متن واضح بنویسید و یک لینک مستقیم به صفحه فرود یا فروش داشته باشید که تبلیغ می کنید. ممکن است بخواهید اقدامات فراخوانی را بالاتر از حد یا در ابتدای ایمیل خود آزمایش کنید. این امر به ویژه در خبرنامه های طولانی ایمیل می تواند مفید باشد. بسیاری از کاربران ایمیل را باز می کنند ، کمی پیمایش می کنند و سپس آن را حذف می کنند یا به صندوق ورودی خود باز می گردند. با درج فراخوانی اقدام به کار در بالای سطح ، قرار گرفتن در معرض بیشتر و نرخ کلیک بالاتر خواهد بود. همچنین می توانید همان CTA را برای دومین بار در پایین ایمیل خود قرار دهید تا افرادی که اطراف آن جا مانده اند تا کل ایمیل شما را بخوانند. 10. ارسال ایمیل های بسیار زیاد یا بسیار کم ممکن است فکر کنید اگر هر روز برای مشترکان خود ایمیل ارسال کنید ، پیشنهادات شما بیشتر در معرض نمایش قرار می گیرد. با این حال ، ممکن است درست باشد یا نباشد. با ارسال ایمیل های بیشتر ، ممکن است میزان باز شدن نرخ ها به میزان قابل توجهی کاهش یابد. این امر می تواند برای نرخ تبدیل شما نیز اتفاق بیفتد. در همان زمان ، ممکن است متوجه شوید که نرخ شکایت در مورد هرمه در حال افزایش است. ارسال ایمیل خیلی کم هم گزینه خوبی نیست. شما می خواهید مخاطبان خود را مشغول نگه دارید و رابطه بین خود را ادامه دهید. اگر بدون ارسال ایمیل بیش از حد طولانی شوید ، بسیاری از مشترکان شما را فراموش می کنند. نه تنها شناخت لازم برای تبدیل را از دست داده اید بلکه ممکن است نرخ شکایت مشترک و هرمه خود را نیز افزایش دهید. علاوه بر این ، اگر لیست ایمیل داشته باشید و به همان اندازه که می توانید از آن استفاده نکنید ، به راحتی پول را روی میز می گذارید. یافتن تعادل مناسب بسیار مهم است. این بستگی به این دارد که شما چه نوع ایمیل هایی را ارسال می کنید و در کدام صنعت فعالیت می کنید. برای برخی افراد ، این دو بار در ماه خواهد بود. برای سایرین هفته ای دو بار خواهد بود. و برای بعضی ها حتی می تواند دو بار در روز باشد. از یک پاسخ دهنده خودکار خوب استفاده کنید قبل از اینکه بفهمید کدام یک از بهترین هاست ، باید نرخ های مختلف فرکانس ایمیل را امتحان کنید. تقسیم مخاطب خود در لیست های مختلف و انتخاب نرخ فرکانس متفاوت برای هر یک از راه های آزمایش این است. هر کاری انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که ثابت قدم باشید. 11. عدم ارسال در زمان مناسب فقط مربوط به این نیست که چند بار ایمیل خود را ارسال می کنید بلکه همچنین در زمان ارسال آن نیز می باشد.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,ایمیل ,نرخ ,های ,محصولات ,یک ,خود را ,ممکن است ,می کنید ,ارسال ایمیل ,ایمیل خود ,مورد علاقه مشترکان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دوربین مداربسته ایران - آیس پلاس (iceplus.ir) گل پونه تعمیرات مبل تهران ( رضا ) برگ ریزان مبلمان کیا تاور کرین فصل باران املاک جهان، خرید ویلا در شمال انواع هدایای تبلیغاتی اخبار جامع تخصصی سئو حرفه ای