محل تبلیغات شما

طبق 14 مطالعه مختلف ، بهترین زمان هفته برای ارسال نامه های الکترونیکی روز سه شنبه است که دومین زمان مناسب پنجشنبه است. در مورد بهترین زمانهای روز ، چهار بهترین زمان به شرح زیر است (به ترتیب بالاترین میزان تبدیل): 10 صبح: افرادی که ایمیل های خود را پس از شروع کار و گرفتن قهوه یا هنگام صرف ناهار زود هنگام 8:00 چک می کنند: افراد ایمیل های خود را بررسی می کنند قبل از رفتن به رختخواب 02:00: مردم چک کردن ایمیل های خود را در طول کاهل بعد از ظهر / پس از ناهار در محل کار 06:00: مردم چک کردن ایمیل های خود را به عنوان آنها برای کار البته، هر صنعت متفاوت خواهد بود. اگر مادران خانه نشین را هدف قرار داده اید ، زمان ارسال شما باید متفاوت از زمانی باشد که مدیرعامل را هدف قرار دهید. به همین دلیل مهم است که زمان های مختلف ارسال را آزمایش کنید. منبع تصویر - SendLane 12. استفاده نکردن از اتوماسیون استفاده از اتوماسیون نرخ تبدیل شما را فوق العاده افزایش می دهد. اول از همه ، ترتیب پیگیری را تنظیم کنید تا برای مشترکان جدید خود ارسال شود. این می تواند سه ایمیل باشد ، یا می تواند 20 ایمیل باشد. ممکن است بیش از پنج روز اجرا شود یا ممکن است بیش از پنج هفته ادامه یابد. همه اینها به صنعت شما بستگی دارد. با این حال ، کافی نیست. برای تقسیم بندی مخاطبان خود ، از ابزارهای اتوماسیون که اکثر ارائه دهندگان خدمات ایمیل ارائه می دهند ، استفاده کنید. می توانید ایمیل های مختلفی را بر اساس عملکرد مشترکان برای آنها ارسال کنید. به عنوان مثال ، اگر مشترکی ایمیلی را باز نمی کند ، می توانید همان ایمیل را برای بار دوم برای او ارسال کنید. اگر آنها ایمیل را باز کنند ، می توانید ایمیل دیگری برای آنها ارسال کنید. شما می توانید بخش های مختلفی از لیست را داشته باشید که مشترکین براساس اقدامات خود می توانند به آنها اضافه شوند ، از جمله تعداد ایمیل هایی که باز کرده اند ، آیا روی پیوند خاصی در یک ایمیل خاص کلیک کرده اند یا اینکه خریدی انجام داده اند یا نه. با این کار می توانید لیست خود را برای بالاترین نرخ تبدیل بهینه کنید. 13. بهینه سازی نکردن ایمیل های شما برای دستگاه های تلفن همراه ، خوانندگان تلفن همراه شما درصد زیادی از مخاطبان شما را تشکیل می دهند. اگر ایمیل های خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نمی کنید ، پول را روی میز می گذارید. اطمینان حاصل کنید که از الگوهای ایمیل استفاده می کنید که در همه دستگاه ها به خوبی کار می کنند و کاملاً پاسخگو هستند. خودتان الگوها را در دستگاه های همراه مختلف با اندازه و در دستگاه ها و برنامه های مختلف آزمایش کنید تا ببینید آیا برای خواندن متن مجبور هستید به عقب و جلو بروید. 14. عدم استفاده از طراحی مناسب طرح یا الگویی که استفاده می کنید نیز در نرخ تبدیل شما تأثیر خواهد داشت. از یک طرف ، شما نمی خواهید زیاده روی کنید و مخاطبان خود را با حواس پرتی های غیر ضروری گیج کنید. از سوی دیگر، شما می خواهید یک طراحی و یا الگو این است که حرفه ای، اجازه می دهد تا شما را به اضافه کردن تصاویر در مکان های مناسب، و آسان بر روی چشم. 15. ارائه به اندازه کافی ارزش یا نه ترویج به اندازه کافی این دست در دست هم با آنچه که ما در مورد نیاز به اعتصاب تعادل کامل بین ارسال بیش از حد بسیاری از ایمیل ها نیست و ارسال بیش از حد چند نمی ذکر شده است. از یک طرف، شما باید مطمئن شوید که شما در حال نه بیش از حد تبلیغاتی و که شما در حال ارائه ارزش به مشترکان خود است. از طرف دیگر ، شما نمی توانید از تبلیغ واقعی محصولات خود خیلی ترسیده باشید. در آخر ، این هدف اصلی است که شما در وهله اول لیست ایمیل خود را ایجاد می کنید. بسته بندی آن همیشه در مورد بازاریابی از طریق ایمیل همیشه جای پیشرفت دارد. دائماً موضوعات مختلف ، محتوای ایمیل ، الگوهای ایمیل ، پیشنهادات ، زمان ارسال ، فرکانس ارسال و همه موارد دیگر را آزمایش کنید تا زمانی که فرمول بالاترین میزان را پیدا کنید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,ایمیل ,های ,توانید ,استفاده ,زمان ,خود را ,ایمیل های ,می توانید ,های خود ,بیش از

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

همه چیز از همه جا!! پیکاسو هنر ویستا سازه گل شبدر تجارت وکسب وکار باغ سپیدار evry things ویستا رایانه وبلاگ شخصی مهدی عباسی آسایش گستر _ شرکت تعمیرات لوازم منزل