محل تبلیغات شما

پیامک هایی که شامل تخفیف هستند ، نان و روغن بسیاری از استراتژی های بازاریابی پیامکی است. در اینجا نحوه نوشتن پیام های تخفیف آورده شده که درآمد بیشتری دارند.


ما در بلاگ SimpleTexting در مورد متن های تبلیغاتی مطالب زیادی نوشتیم.


آیا می توانید ما را سرزنش کنید؟


نرخ تبدیل بازاریابی متنی 5 برابر بیشتر از بازاریابی از طریق ایمیل است. ما نرخ تبدیل پیامک را دیده ایم که حدود 45٪ است. ما حتی در یکی از پیام های تخفیف مشتری خود ROI 156 برابر دیده ایم.


پیام های متنی با تخفیف کار می کنند.


و تیم بازاریابی در SimpleTexting به شما کمک می کند پیام های متنی خود را به طور جدی بهینه کنید.



ما در مورد چگونگی نوشتن پیامک مانند ارنست همینگوی ، 110 الگوی پیام کوتاه را برای فروش در اختیار شما قرار داده ایم و بهترین و مشترک ترین پیام های بازاریابی پیامکی را برای شما مهیا کرده ایم.


با این حال ما هرگز نحوه نوشتن پیام تخفیف را حل نکرده ایم. تا حالا که بود


چرا پیام های متنی با تخفیف ارسال می شود؟

ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه چرا می خواهید پیشنهادات ویژه ای در پیام های متنی خود بگنجانید صحبت کنیم.


این نکته را در نظر بگیرید که چرا مردم در وهله اول برای متون از مارک ها ثبت نام می کنند. آنها چیزی می خواهند.


این می تواند به روزرسانی های منظم در مورد محصولات جدید باشد. خط تلفنی متنی که می توانند سوزش آورترین س theirالات خود را به آن ارسال کنند. حتی می تواند راهی برای دریافت آخرین و بهترین مقاله از تیم محتوای شما باشد.


اما بیشتر اوقات ، آنچه آنها به دنبال آن هستند دسترسی به تخفیف ها و تبلیغات اختصاصی است.


طبق گزارش بازاریابی متنی 2020 ما ، 50٪ از پاسخ دهندگان گفتند که فروش سریع و تبلیغات حساس به زمان ، آنها را ترغیب می کند پیام های متنی یک تجارت را انتخاب کنند.


پیام های تخفیف بهترین ابزار برای بازاریاب های متنی است که می خواهند مشترکان را درگیر خود کنند و بلافاصله فروش بالایی را تجربه کنند.


در اینجا چیزی است که پیام های تخفیف خوب را از Great جدا می کند

یک پیام تخفیف بسته می شود. و مانند فروشندگان عالی ، کسی را به سمت کارت اعتباری خود سوق می دهد.


در اینجا شش راهی وجود دارد که می توانید از طریق کمپین بازاریابی پیامکی بعدی خود میزان فروش خود را افزایش دهید.


1. مزایای محصول یا خدمات خود را تقویت کنید

مطمئناً یک پیشنهاد تخفیف یا کوپن عالی است. اما چرا این مسئله برای مشترکان شما واقعاً مهم است؟


شما باید دلیل اینکه کسی باید در تبلیغ شما عمل کند را تقویت کنید. تهیه یک پرونده برای محصول خود در یک پیام تخفیف سه کار انجام می دهد:


توجه مخاطب شما را جلب و جلب می کند

با هرگونه اعتراضی که دارند برخورد می کند

آنها را ترغیب به خرید می کند

به عبارت دیگر، از خارش مخاطبان خود را به کلیک بر روی لینک در متن خود را با یادآوری آنها را از مزایای اصلی محصول و یا خدمات خود را. در اینجا یک مثال پیام تخفیف آورده شده است که از این روش استفاده می کند.


امروز 8:00 صبح

چه کسی می خواهد تابستان امسال در ساحل زیبا به نظر برسد؟ به مدت 24 ساعت ، مشترکان متنی VIP می توانند 15٪ تخفیف در کل تجهیزات بدنسازی خانگی دریافت کنند. هیئت مدیره ساحل شما در انتظار شماست: http://txt.st/WBWEIQ

2. یک احساس اضطرار ایجاد کنید

هیچ چیزی سریعتر از تردید مشتری نرخ تبدیل پیام نوشتاری شما را از بین نمی برد. هر زمان مشتری فکر می کند "شاید بعدا" ، احتمال زیادی وجود دارد که شما را ارواح کند.


با استفاده از پیام های متنی می توانید احساس فوریت بسیار شدیدی ایجاد کنید زیرا 90٪ پیام های متنی در عرض سه دقیقه باز می شوند. لازم نیست نگران باشید که مشتری پیام شما را نمی بیند.


برای انجام این کار تعداد زیادی روش خلاقانه وجود دارد - شما می توانید برای تعداد محدودی از خریداران حمل و نقل رایگان یا پاداش دریافت کنید. مهمترین عنصر این تاکتیک این است که چیزی ملموس است - نه فقط اشاره مبهم به "منابع محدود" یا "زمان محدود".


امروز 8:00 صبح

ما به 100 نفر اول کارت هدیه 25 دلار برای خرید از مجموعه تابستانی تازه راه اندازی شده خود می دهیم. اگر می خواهید یکی از افراد خوش شانس باشید ، اکنون وارد آن شوید: http://txt.st/WBWEIQ

3. استفاده از دعوت به عمل مبتنی بر سود (CTA)

به هر کجا که مردم نگاه کنند به آنها گفته شده است "اکنون بخرید" یا "اینجا را بخرید" CTA خیلی عادی است که این روزها به کسی انگیزه می دهد که اقدامی انجام دهد.


شما می خواهید با CTA متمرکز بر مزایا ، پاسخ شدید مخاطبان خود را دریافت کنید. به جای "معاملات امروز را بررسی کنید!" چیزی مانند "لباس تابستانی بعدی شما درست در نوک انگشتان شماست" را در نظر بگیرید. در اینجا نحوه کارکرد آن در عمل آمده است.


امروز 8:00 صبح

چه کسی می خواهد بداند احساس راحتی می کند و شیک به نظر می رسد؟ با آستین های بلند و بندهای گشاد شما نمی خواهید چیز دیگری بپوشید. لباس تابستانی بعدی شما درست در نوک انگشتان شماست: http://txt.st/WBWEIQ

شخصی که این متن را دریافت می کند ، فکر نمی کند ، "اوه عالی ، کسی می خواهد من کلیک کنم." آنها فکر می کنند ، "هک بله ، من می خواهم سریعتر حقوق بگیرم!"


4. آن را منحصر به فرد کنید

تعدادی روش وجود دارد که می توانید پیام های تخفیف خود را منحصر به فرد کنید. شما می توانید فوریت و انحصار را با یک پیشنهاد "در حالی که لوازم شما آخرین است" ترکیب کنید یا دسترسی زودهنگام به فروش را فراهم کنید.


اگر می خواهید بسیار باهوش باشید ، می توانید از پیام های متنی خود برای ایجاد احساس تعلق و انحصار استفاده کنید.


به عنوان مثال ، کپی پیام متنی شما می تواند داستانی در مورد مجموعه انحصاری از اعضا باشد که از مزایای عالی استفاده از خدمات شما بهره مند می شوند و باعث می شود آنها نیز به این عضو باشند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

پیام ,های ,، ,تخفیف ,متنی ,کند ,پیام های ,های متنی ,خود را ,می توانید ,می کند

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجله زیبایی گروه آسام پارس مجری تخصصی نرده شیشه ای،پارتیشن شیشه ای،بالک نهالستان پالیز گردو کول سرد parsethylene-kish فاخته پرواز پرسش مهر98 برکه ی نیلو آگهی ساز سازنده ویلا