محل تبلیغات شما

5. هدف شما برای تازگی است

مردم در طول روز با پیشنهادات بمباران می شوند. در اینجا یک عکس از صفحه فقط یک صندوق ورودی ایمیل است که عبارت "10٪ تخفیف" را جستجو می کند. همانطور که می توانید بگویید ، برخی از این نامه های الکترونیکی هرگز باز نمی شوند حتی اگر همه آنها چیزی با ارزش ارائه دهند.



در مبارزه با گم شدن در میان جمعیت ، تازگی سلاحی عالی است. شما می خواهید پیام های تخفیفان شما به این نکته اشاره کنند که شما چیز جدید و مهیجی را ارائه می دهید.


در اینجا یک مثال پیام تخفیف آورده شده است که قدرت تازگی را در نظر می گیرد.


امروز 8:00 صبح

ما در حال امتحان کردن چیزی هستیم. ما با خرید هر تابه چدنی برای هفته آینده 20 درصد تخفیف برای دوره های آشپزی آنلاین Gordon Ramsay به مشترکان خود می دهیم. اکنون آشپزی کنید: http://txt.st/WBWEIQ

6. یک تصویر اضافه کنید

این مثال با داده های حاصل از آزمون A / B پشتیبانی می شود. این نشان داد که متن های دارای عکس سرعت کلیک بالاتری دارند.


بدون علمی شدن ، 50٪ از مغز ما به پردازش بصری اختصاص دارد. در نتیجه ، تحقیقات نشان داده است کسانی که از ارتباط تصویری برای اقناع مخاطب استفاده می کنند 43٪ بیشتر از کسانی که فقط به کلمات اعتماد می کنند موفق می شوند.


به همین دلیل پیام های تخفیف شما می توانند به طور چشمگیری از یک تصویر استراتژیک بهره مند شوند که یا سود اصلی را تقویت می کند یا کسی را نشان می دهد از محصول لذت می برد.


امروز ساعت 3:30 عصر

لباس های تابستانی وجود دارد . و لباس های تابستانی نیز وجود دارد. این مجموعه جدید از فرانسوا پیر است

در اینجا می توانید 15٪ تخفیف بگیرید و چرخش خود را انجام دهید: http://txt.st/VB1x

مشتری ما Year Round Brown گرافیکی از یک زن برنزه ارسال می کند که 50٪ تخفیف پیشنهاد اصلی برنزه شدن را برجسته می کند. سالن برنزه سازی از این روش برای رشد 20 درصدی درآمد استفاده کرد.


"امکان ارسال تصویری با متن ، احساس بسیار قانونی بودن آن را ایجاد می کند. به علاوه ، دیدن یک فرد برنزه باعث می شود کسی برنزه شود."


کیتلین برودور

KAITLIN BRODEUR


مجری بازاریابی


نگاهی به نمونه های شش پیام تخفیفان ما

ایجاد پیام تخفیف مربوطه بسیار آسان به نظر می رسد. از این گذشته ، شما محصولی برای این مخاطبان خاص ایجاد کرده اید و سپس کد تخفیف را به آنها پیشنهاد داده اید. دیگر چه چیزی می توانند بخواهند؟


مشکل این است که مشتریها هستند. توجه آنها به یک میلیون جهت مختلف جلب شده است.


ما شش تاکتیک عالی در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید در پیام های متنی تخفیف و عملکرد محرک خود اعمال کنید.


آنها به شما کمک می کنند مخاطب شما از متن شما هیجان زده شود و فروش مهم نیز به زودی دنبال خواهد شد.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

های ,تخفیف ,یک ,، ,پیام ,برنزه ,می کند ,است که ,از این ,می کنند ,پیام های

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نیلو رایانه convayer-navar مینو گرافیک امیرمهدی رمضانی دیجی هارمونی کویر میهن مدیا شمیم یاس پزشکی Biscuit container - vstimlsystem.com