محل تبلیغات شما

نحوه استفاده از استراتژی های قیمت تخفیف برای فروش بیشتر

وقتی مشاغل کوچک به دنبال انتقال ارقام فروش خود هستند ، یکی از متداول ترین رویکردهای ارائه تخفیف است.


در اینجا یک مشکل وجود دارد: تا زمانی که کار مقدماتی را انجام ندهید ، ممکن است تخفیف های شما به برند شما آسیب برساند یا سود شما را کاهش دهد.


چگونه تضمین می کنید که قیمت تخفیف شما بیشتر از اینکه به ضرر شما باشد به سود تجارت شما خواهد بود؟


شما باید اهداف محکم تعیین کنید و روشهای مختلفی را که می توانید برای رسیدن به آنها در پیش بگیرید ، بدانید.

از همه مهمتر ، شما باید اطمینان حاصل کنید که به اهداف خود رسیده اید.

این راهنما به شما نحوه تخفیف قیمت ها ، تعیین اهداف صحیح و بهترین روش ها برای سنجش موفقیت شما را نشان می دهد - که منجر به تخفیف های مسئولانه و نتایج سودآور فروش می شود.


جوانب مثبت و منفی قیمت گذاری با تخفیف

مزایا و معایب بسیاری وجود دارد که با تخفیف محصولات یا خدمات شما همراه است. آنها را بفهمید تا بدانید برای چه برنامه ریزی کنید.


1. مزایای استراتژی های قیمت تخفیف

تعیین تخفیف در قیمت گذاری استراتژی ای است که می تواند حجم بیشتری از فروش را به سمت تجارت شما سوق دهد ، مشتریان جدیدی را به ارمغان بیاورد و همچنین مزایای بیشتری به شما بدهد ، از جمله:


مشتریان خود را نسبت به تجارت خود احساس مثبت کنند

یک مزیت این است که تخفیف باعث می شود مشتری شما احساس خوبی داشته باشد. تحقیقات نشان می دهد وقتی افراد کوپن یا پیشنهاد پس انداز دریافت می کنند ، شادتر و راحت تر می شوند. اگر این احساسات مثبت بتواند با نام تجاری شما مرتبط باشد در طولانی مدت می تواند سودمند باشد.


به مشتریان کمک کنید محصولات شما را نسبت به سایر رقبا انتخاب کنند

براساس مطالعه ای که از موسسه قانون مالیات و مالیه عمومی ماکس پلانک انجام شده است ، تخفیف باعث می شود مردم کمتر بتوانند محصولات شما را با مارک های دیگر مقایسه کنند. این می تواند به مشتریان جدید کمک کند محصولات شما را نسبت به رقبای خود انتخاب کنند و به شما پای یک خانه را بزنند.


 موارد منفی استراتژی های قیمت تخفیف

برخی از موارد منفی احتمالی نیز وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. قبل از تخفیف قیمت ها ، حتماً ریسک را ارزیابی کنید.


قیمت گذاری تخفیف می تواند ارزش ادراک شده را کاهش دهد

هنوز هم تخفیف های منفی وجود دارد. یکی از آنها این است که مشتریانی که محصول یا خدمات شما را دارند ، فکر می کنند کیفیت پایین تری دارد. در یک مطالعه دوسوکور ، مصرف کنندگانی که تمام قیمت را پرداخت می کردند رضایت بیشتری نسبت به افرادی که نرخ تخفیف پرداخت می کردند ، داشتند. آنها انتظار تجربه بهتری داشتند و ارزیابی آنها با این انتظار بالاتر سازگار بود.


خطر از دست دادن سود از حاشیه های پایین تر

همچنین در صورت ارائه تخفیف ، می توانید بدون سود زیاد یا به هیچ وجه به سرانجام برسید. اگرچه ممکن است برخی از فروش های تخفیف خورده شما از افرادی باشد که خریدی انجام نمی دهند ، همچنین می توانید برخی از حاشیه سود مشتریانی را که قصد داشتند به هر حال خریداری کنند از دست بدهید - حتی اگر محصول تخفیف نداشته باشد.


به دلیل این چالش ها ، مهم است که هنگام تخفیف ، هدف اصلی خود را بدانید.


ابتدا اهداف خود را تعیین کنید: قبل از تخفیف قیمت ها

قبل از انتخاب استراتژی تخفیف ، مطمئن شوید که یک هدف اصلی دارید. هدف شما نوع تخفیف پیشنهادی ، نحوه بازاریابی در بازار و مشتریانی را که باید هدفشان باشد تعیین خواهد کرد. در اینجا برخی از اهدافی وجود دارد که می توانید برای آنها هدف بگیرید:


مشتریان جدیدی بخرید - شما تخفیف ارائه می دهید زیرا می خواهید مشتریان جدید به محصولات یا خدمات شما علاقه مند شوند. با تخفیف ، آنها می توانند آنچه شما ارائه می دهید را با ریسک کمتری از طرف خود امتحان کنید. بعلاوه ، اگر تخفیف یک پیشنهاد محدود باشد ، مشتریان جدید دلیل این را دارند که محصولات و خدمات شما را اکنون و نه بعداً امتحان کنند.

فروش خود را افزایش دهید - هدف شما فروش بیشتر واحدهایی از محصول یا خدمات شما است ، صرف نظر از اینکه چه تعداد مشتری خریداری می کنند. این می تواند به معنای مراجعه به فروش حجم ، بسته بندی محصولات با یکدیگر و داشتن مشتری برای خرید هرچه بیشتر اقلام قبل از بررسی باشد.

به دست آوردن تکرار مشتریان - برخلاف خرید مشتری های جدید ، خرید مکرر خریداران به طرز تفکر دیگری احتیاج دارد. شما به جای ترغیب مردم برای آزمایش محصولات خود ، از تخفیف برای تشویق وفاداری به مارک استفاده می کنید. این تخفیف معمولاً از طریق یک برنامه وفاداری برای مشتریان فعلی ارائه می شود - و این نیز م worksثر است. طبق تحقیقاتی که از Colloquy ، یک شرکت بازاریابی وفاداری انجام شده است ، 55٪ از افراد برای دریافت تخفیف در خریدها در برنامه های وفاداری ثبت نام می کنند.

از موجودی قدیمی خلاص شوید - گاهی اوقات ، فقط برای پاکسازی موجودی قدیمی خود ، باید تخفیف بگیرید. شاید لازم باشد فضا را برای محصولات جدید ایجاد کنید ، یک خط تولید را به روز کنید یا روی محصولات با عملکرد بهتر تمرکز کنید. برخلاف هدف برای افزایش فروش ، در اینجا حاشیه به آن اندازه مهم نیست. آنچه مهم است این است که شما به سرعت از شر کالاهای راکدی که در غیر این صورت فروش نخواهند داشت خلاص می شوید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,های ,قیمت ,محصولات ,مشتریان ,شما را ,می تواند ,وجود دارد ,است که ,خدمات شما

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

به روزترین parandcome98 نوین سازه پرنده ابی گل پونه روناس طرح مینو رایانه اکالیپتوس عنوان های اصلی در وبلاگ Main Weblog شرکت ایران کوشش