محل تبلیغات شما

نحوه استفاده از استراتژی های قیمت تخفیف برای فروش بیشتر

6 نوع استراتژی تخفیف برای مشاغل کوچک

هنگامی که هدفی را برای فروش یا تخفیف خود انتخاب کردید ، نوع تخفیف قیمت گذاری را انتخاب کنید که برای آن مناسب باشد. در زیر برخی از روشهای معمول تخفیف آورده شده است. بخاطر داشته باشید که لازم نیست همیشه همزمان فقط یک نوع را انتخاب کنید. برای یک پیشنهاد تبلیغاتی می توانید از چندین نوع تخفیف استفاده کنید.


1. همراه تخفیف

برای این تخفیف ، به جای اینکه قیمت فروش یک محصول یا خدمات را کاهش دهید ، قیمت گروهی از کالاهای خریداری شده را با هم کاهش می دهید.


در یک مثال ، Beardbrand ، که محصولات مراقبت از ریش را ایجاد می کند ، بسته های تخفیفی محصولات خود را به فروش می رساند. این بسته های بسته بندی انواع مختلفی از یک نوع محصول دارند - مانند روغن ریش یا موم سبیل - اما خرید آنها با هم ارزان تر از خرید جداگانه است. سپس مشتریان می توانند رایحه های مختلف یک محصول را امتحان کنند تا رایحه مورد علاقه خود را پیدا کنند وگرنه می توانند رایحه هایی را که روزانه استفاده می کنند تغییر دهند.


مجموعه محصولات Beardbrand همراه است

مجموعه محصولات Beardbrand همراه است.

فروش بسته همراه با چند مزیت:


بسته بندی تعداد کالاهایی را که می فروشید افزایش می دهد - از آنجا که در یک سفارش چندین مورد خواهید فروخت ، هر فروش به معنای فروش بیشتر کالاها ، درآمد بیشتر برای هر سفارش و هزینه های کمتر برای هر سفارش است. اگر می خواهید اقلام فروخته شده یا درآمد خود را افزایش دهید ، صرف نظر از حاشیه ، فروش بسته ای گزینه خوبی است.

فروش محصولات محبوب و کم محبوب با هم - بسته های نرم افزاری همچنین به شما امکان می دهند محصولات کم محبوب با محصولات پر فروش را به فروش برسانید. می توانید از محبوبیت اقلام پرفروش خود استفاده کنید زیرا مشتریان در حالی که خرید خود را انجام می دهند آن را با سایر موارد با تخفیف خریداری کنند.

مشتریان محصولات دیگر شما را امتحان می کنند - ممکن است برخی از محصولات شما به مراتب بیشتر از سایرین به بازار عرضه شده باشد. اگر سایر محصولات شما از محبوب ترین کالاهای شما از کیفیت برابر یا برتر برخوردار هستند ، مشتریان را ترغیب کنید تا آنها را با هم ترکیب کنند. شما باید فروش انواع کم محبوب تر را اندازه گیری کنید تا ببینید بعد از تخفیف افزایش می یابد یا خیر.

با این حال ، هنگام برنامه ریزی تخفیف های بسته بندی شده ، باید به دقت مطالعه کنید که کدام محصولات با هم بسته بندی می شوند. اگر محصولات به نظر مربوط به هم نباشند ، مشتریان ممکن است بسته نرم افزاری را ترفند فروشنده بدانند.


برای اجرای تخفیف همراه ، به مواردی نگاه کنید که مشتریان شما تمایل دارند با هم بخرند. همچنین به مشکلی توجه کنید که قوی ترین محصول فروش بسته شما در تلاش برای حل آن است. چه موارد دیگری از موجودی شما در حال حل مشکلات مشابه است؟


2. تخفیف پیش پرداخت

همچنین می توانید برای افرادی که می توانند هزینه محصولات و خدمات را پیش پرداخت کنند ، شاید ماهها یا هفته ها قبل از ارسال یا دریافت ، تخفیف کمی ارائه دهید.


پیش پرداخت ها می توانند به ایجاد جریان نقدی کمک کنند ، زیرا مشتریان به پرداخت زودتر پرداخت می شوند. این بدان معناست که شما می توانید از پرداخت های پیشرفته آنها برای خرید موجودی اضافی ، خرید عمده لوازم (احتمالاً با تخفیف) یا سرمایه گذاری های دیگر استفاده کنید. با این حال ، پیش پرداخت ها با همه مشاغل کار نمی کنند. فقط محصولات یا خدماتی که نیاز به پرداخت مکرر دارند می توانند از این مزیت بهره مند شوند.


تخفیف های پیش پرداخت در بین مشاغل نرم افزاری به عنوان سرویس معمول است. به عنوان مثال خدماتی مانند Dropbox به مشتریان امکان می دهد بین صورتحساب ماهانه و سالانه یکی را انتخاب کنند. کسانی که سالانه پرداخت می کنند از کل پرداخت اشتراک خود تخفیف می گیرند.


محصولات فیزیکی نیز در صورت انجام صورتحساب های مکرر می توانند از تخفیف های پیش پرداخت استفاده کنند. ایپسی ، خرده فروشی که جعبه های اشتراک محصولات زیبایی را به فروش می رساند ، اگر یک سال پیش پرداخت کنند ، یکی از جعبه های ماهانه آنها را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد.


گزینه های پیش پرداخت Ipsy

گزینه های پیش پرداخت Ipsy.

اگر مدل کسب و کار شما می تواند با پیش پرداخت ها کار کند ، ببینید آیا می توانید تخفیف دهید. آیا مشتریان هدف شما می توانند مبلغ بیشتری را پرداخت کنند ، به احتمال زیاد از طریق کارت اعتباری؟ آیا آنها برای محصولات یا خدمات مشابه دیگر پرداخت های پیشرفته انجام می دهند؟ اگر متوجه شدید که مشتریان شما مایل به پرداخت مبلغ یکجا با تخفیف نسبت به هزینه های مکرر هستند ، برنامه ای داشته باشید که چگونه می خواهید جریان نقدی افزایش یافته خود را عالمانه سرمایه گذاری کنید.


3. تخفیف حجم

وقتی تخفیف حجمی ارائه می دهید ، در نهایت مشتریان شما هزینه بیشتری برای هر کالا پرداخت می کنند به شرط آنکه مقدار بیشتری از آن کالا را خریداری کنند. به عنوان مثال ، Ujido ، یک ارائه دهنده آنلاین چای ماتچا ، اگر 8 جعبه از محصول آنها را بخرید ، 10 درصد تخفیف ارائه می دهد.


تخفیف حجم اوجیدو

Ujido به عنوان مثال قیمت تخفیف.

از آنجا که مشتریان را به خرید واحد های بیشتر در هر سفارش فریب می دهید ، اگر می خواهید موجودی کالا را پاک کنید یا مقدار متوسط ​​هر سفارش را افزایش دهید ، تخفیف های حجمی گزینه خوبی است.


4. تخفیف های رویدادی / فصلی

تخفیف های مبتنی بر رویداد تقریباً در یک تاریخ یا یک فصل خاص اتفاق می افتند و اغلب تکرار می شوند. این شامل تخفیفاتی است که در تعطیلات انجام می شود ، مانند وعده های تبلیغاتی برای سال نو یا روز ولنتاین.


در مثال زیر ، Dan's Chocolates برای ماه دسامبر یک "فروش فوق العاده آدم برفی" دارد - ماهی که مردم تمایل به ارسال هدیه دارند. این شکلات ها برای هدیه دادن ، به همین دلیل تخفیف ها برای سفارشات بزرگ ارسال شده به چندین آدرس است.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,های ,پرداخت ,محصولات ,مشتریان ,پیش پرداخت ,می توانند ,با هم ,تخفیف های ,خود را ,محصولات beardbrand همراه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی سایت فروشگاهی - طراحی فروشگاه اینترنتی مرجع مقالات رسمی طراحی سایت قنادی نهال همه چیز آزاد شمع و پروانه تازه های مد و زیبایی تعمیر یخچال و فریز قیمت سکه در ایران برنامه سالانه صرافی آنلاین