محل تبلیغات شما

11 روش خلاقانه برای استفاده از پیشنهادات ، تخفیف ها و معاملات برای افزایش فروش و وفاداری مشتری

همیشه لازم نیست قیمت های فوری فوراً قیمت های خود را کاهش دهید. به نوعی ماهیتی روانشناختی دارد. یک هنر ظریف وجود دارد که نشان می دهد شما بدون به خطر انداختن خط پایین ، قیمت بهتری ارائه می دهید. این جایی است که ارائه پیشنهادات ، تخفیف ها و معاملات به فروشگاه آنلاین شما کمک می کند تا اهداف درآمد شما را محقق کند. در واقع 96٪ از مصرف کنندگان از کوپن استفاده می کنند و 92٪ از مصرف کنندگان همیشه هنگام خرید به دنبال معامله هستند. به عنوان یک قاعده کلی ، بیشتر مشتریان در صورت مشاهده کالای بیشتری در محصول جذب آن می شوند. اکنون ، ما برخی از محبوب ترین روش هایی را که می توانید از تخفیف ها برای وفاداری و تبدیل مشتری به مشتری استفاده کنید و البته نحوه استفاده م effectivelyثر از آنها ، بررسی خواهیم کرد. انواع پیشنهادها ، معاملات و تخفیف ها در اینجا متداول ترین انواع فروشگاه های آنلاین پرطرفدار است: تخفیف نقدی درصد تخفیف حمل و نقل رایگان ارزش افزوده جوایز اختصاصی اعضا بسته محصول محصول تخفیف نقدی انگیزه مستقیم تخفیف قیمت یک فروشگاه تجارت الکترونیکی به یک خریدار در ازای خرید انجام شده ، به عنوان مثال "5 دلار تخفیف اعمال کنید". مشوق تخفیف قیمت می تواند به عنوان تخفیف نقدی مستقیم یا با استفاده از کد کوپن ظاهر شود. فروشگاه های تجارت الکترونیکی معمولاً از تخفیف های نقدی برای استفاده از اصل فوریت استفاده می کنند ، زیرا این تخفیف های نقدی در بیشتر اوقات فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس هستند. اگر خریداران اکنون کالایی را با قیمت تخفیف نخرند ، به احتمال زیاد پس از خرید در زمان بعدی ، پس انداز را از دست می دهند. آیا شما به تجارت الکترونیکی و رها سازی مشغول هستید؟ ما فقط انجمن رسمی خود را به نام جامعه بین المللی ShopBase ایجاد کردیم تا مکانی را باز کنیم که صاحبان فروشگاه می توانند در مورد همه موارد تجارت الکترونیک صحبت کنند ، اطلاعاتی ارائه دهند و همچنین از تیم ما به روز رسانی کنند. با تمام آنچه گفته شد ، خوش آمدید به انجمن تجارت الکترونیکی ما در اینجا بپیوندید >> درصد تخفیف انگیزه ای مبتنی بر درصد همان تخفیف / کوپن نقدی است ، با این تفاوت که انگیزه را با درصد کاهش ارزش کالا ارائه می دهید ، به عنوان مثال "5٪ تخفیف اعمال کنید". همان اصل فوریت اعمال می شود ، با این حال ، اثربخشی به دلیل ادراک مشتری اکنون نسبی می شود. ارسال رایگان حمل و نقل رایگان گزینه شماره یک است که چرا خریداران بصورت آنلاین تسویه حساب می کنند. این حتی به خریداران انگیزه می دهد که اقدامی انجام دهند تا فقط صلاحیت حمل رایگان را داشته باشند. دقیقاً مانند 48٪ از خریداران برای واجد شرایط حمل رایگان ، کالاهای بیشتری را به سبد خرید خود اضافه می کنند و 41٪ از خریداران حتی به صورت آنلاین به دنبال کد تبلیغی حمل و نقل رایگان هستند. پیشنهادات با ارزش افزوده بدون تخفیف در قیمت محصول خود ، می توانید کالایی با ارزش افزوده به خریداران خود ارائه دهید ، به عنوان مثال هدیه رایگان ، در ازای خرید آنها. بیشتر پیشنهادات با ارزش افزوده می تواند موارد مکمل باشد یا می توانید از موجودی های کند حرکت خود به عنوان یک کالای رایگان استفاده کنید یا یک سرویس رایگان ارائه دهید. نحوه استفاده از پیشنهادات ، کوپن ها ، تخفیف ها و معاملات برای افزایش فروش و وفاداری مشتری هنگامی که نوبت به استفاده از پیشنهادات ، کوپن ها ، تخفیف ها و معاملات می رسد ، گزینه های بی حد و حصر دارید. اما ، بیایید برخی از بهترین شیوه های تجارت الکترونیکی امروز همراه با خلاقانه ترین روش ها و مثالهایی را برای استفاده از آنها برای ایجاد درآمد آنلاین و تأثیرگذاری بر وفاداری مشتری ، کشف کنیم. 1 - پیشنهاد اشتراک ایمیل ایمیل به نظر می رسد کمی سنتی است اما بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی با ROI بسیار زیاد 38 دلار برای هر 1 دلار هزینه شده است. این بدان معناست که افزایش لیست مشترکان ایمیل شما برای هر دلار صرف بازاریابی ، سرمایه خوبی است. با دریافت آدرس های ایمیل خریداران خود ، راهی برای ایجاد یک رابطه ، افزایش فروش و تقویت وفاداری مشتری در آینده دارید. شما می توانید با قرار دادن فرم انتخاب ایمیل به همراه پیشنهاد تخفیف به عنوان مشوق ، بازدید کنندگان خود را فریب دهید تا به اشتراک ایمیل یا خبرنامه شما بپیوندند. به عنوان مثال ، این یک فرم انتخاب ایمیل است که توسط Better Coupon Box ایجاد شده است. شما می توانید در ازای دریافت آدرس ایمیل وی ، کوپن تخفیف 5-15 درصدی از خرید اول خریدار ارائه دهید.

پاداش وفاداری مشتری 91٪ از مصرف کنندگان گزارش داده اند که عضو یک برنامه وفاداری اختصاصی برای اعضا هستند. آنها گفتند که به دلیل تخفیف یا پیشنهاد فقط برای اعضا ، وارد یک برنامه وفاداری شدند. به دلیل انحصار پذیری قابل درک و دسترسی به جوایز و معاملات ، مشتریان تمایل به عضویت در برنامه عضویت یک فروشگاه آنلاین را دارند. به عنوان نمونه این ، Target’s REDCard یک برنامه وفاداری مشتری است که به مشتریان خود در هر بار خرید 5٪ تخفیف اضافی پاداش می دهد. اعضای REDCard همچنین زودهنگام به جوایز و معاملات و تخفیف های آینده دسترسی می یابند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,یک ,های ,استفاده ,ها ,به عنوان ,و معاملات ,استفاده از ,تخفیف ها ,ها و

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سبک زندگی دستگاه حضور و غیاب کار و زندگی در ترکیه Web برگزار کننده دوره های تخصصی بک لینک و رپورتاژآگهی کنکور 95 (طلایی ترین قسمت زندگیم travelsahelaftab2019 ساخت انواع کباب پزهای تابشی اتوماتیک شیدپخت ترک سیگار