محل تبلیغات شما

جمعه سیاه است! و با دوشنبه سایبری در گوشه گوشه ، ما می دانیم که ممکن است بسیاری از شما در مورد پرش یا نخوردن باند تخفیف محدودیت داشته باشید.


آیا می دانید در مقایسه با ماههای غیر تعطیل ، نوامبر و دسامبر 30٪ درآمد تجارت الکترونیکی بیشتری کسب می کنید؟ اما دام هایی وجود دارد.


من مطمئن هستم که مشاغلی را دیده اید که دائماً با تخفیف روبرو هستند. پس از مدتی ، حروف روشن "SALE" و "50٪ تخفیف" اثر خود را از دست می دهند. مطمئناً شما نمی خواهید با همین کار برند خود را ارزان کنید.


شما می خواهید از مزایای تخفیف استفاده کنید در حالی که ارزش کسب و کار خود را حفظ می کنید.


تخفیف تقریباً شبیه "ها ها" است که در پیام ها با آن روبرو می شویم. آنها به ایجاد رابطه کمک می کنند. اما در صورت استفاده بیش از حد می تواند معنای خود را از دست بدهد. در مورد تخفیف ، حتی می تواند اعتبار شما را کاهش دهد و در طولانی مدت بیشتر بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد.


قبل از اینکه به مواردی بپردازیم که هنگام اجرای تخفیفات باید در نظر بگیریم ، در زیر لیستی از جوانب مثبت و منفی آورده شده است تا به شما کمک کند نتایج احتمالی تخفیف را بررسی کنید.




طرفداران

راه سریع برای فروش فروش:

دلیل واضحی وجود دارد که باعث می شود مشاغل از تخفیف استفاده کنند. آنها موثر هستند!

مشتریان معامله خوبی را برای پول خود دوست دارند و این راهی سریع برای افزایش فروش شماست.


جذب مشتریان جدید:

یک تخفیف ارزشمند می تواند برخی از سرها را برگرداند. به خصوص برای مشتریانی که در مرحله تصمیم گیری برای خرید محصول شما هستند.


پاک کردن موجودی قدیمی:

محصولات تنبل فصل گذشته دارید؟ با ارائه تخفیف های انتخابی همراه آنها باشید تا مانعی نداشته باشید!


ایجاد ارتباط با مشتریان وفادار:

خوب است که با مزایا و مزایا درمان شود. به عنوان مشتری ، اگر پاداشی فراتر از داشتن یک محصول یا خدمات خوب دریافت کنم ، احتمالاً احساس و تجربه بهتری خواهم داشت. مردم دوست دارند به خاطر تلاش هایشان شناخته شوند و این در مورد مشتریان وفادار بیشتر است.


منفی ها

دعوت از توجه نادرست:

تخفیف ها می تواند مشتریانی را به خود جلب کند که صرفاً با یک معامله خوب هدایت می شوند تا اینکه از آنچه که تجارت شما ارائه می دهد قدردانی کنند. همچنین می تواند تقدم بدی برای آینده رقم بزند.


تغییر روی قیمت:

مانند نکته ای که قبلاً ذکر شد ، تاکتیک شما می تواند تأکید بر قیمت را تغییر دهد ، و شما را با دستیابی به ارزان ترین قیمت به یک سفر کوتاه دستی هدایت کند. بدتر اینکه این ممکن است نه تنها در مورد مشتریان جدید بلکه در مورد مشتریان موجود نیز صدق کند.


ارزش ادراک شده:

ما تمایل داریم احساس ناراحتی کنیم وقتی چیزی خیلی درست به نظر می رسد خوب نیست. با تخفیف های بسیار زیاد ، ما مشکوک هستیم که ممکن است کیفیت متضرر شده باشد یا برای شروع ارزش آن را نداشته باشد.


کاهش سود:

دقیقاً همانطور که عنوان اصلی آن را نشان می دهد ، بارزترین نقطه ضعف ، قطع آنچه می توانستید ایجاد کنید است.



جوانب مثبت و منفی تخفیف فقط یک تلنگر است. بسته به نحوه اجرای تاکتیک ، نتایج می توانند از هم جدا شوند.


تجربیات شما چیست؟ داستان خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.


مانند هر حرکت استراتژیک خوب ، ارزیابی عادی وضعیت موجود قبل از اقدام به عمل ، همیشه عاقلانه است. ما سه جنبه اصلی را شناسایی کرده ایم تا بتوانیم راه حل صحیحی برای تجارت شما تعیین کنیم.


هدف و استدلال

چرا؟ س ageال قدیمی که به دوران کودکی ما برمی گردد. بسیار مهم است که شما ایده روشنی داشته باشید که در تلاش برای دستیابی به آن برای انتخاب استراتژی مناسب هستید.


شخصی که به دنبال پاکسازی سهام است ، با شخصی که سعی در ایجاد وفاداری با پاداش دادن به مشتری خود دارد ، روش کاملاً متفاوتی دارد. تعیین تمرکز و اینکه "مسئله" چیست که سعی در حل آن دارید می تواند تأثیر بسیار زیادی بر نتایج داشته باشد.


در مورد آن فکر کنید به عنوان یک مشتری وفادار ، تخفیف منحصر به فرد یک عضو باعث می شود که من احساس ارزش بیشتری نسبت به تخفیف فروشگاه عمومی داشته باشم که برای همه قابل دسترسی است. با روشن کردن انگیزه خود ، بستن بهترین راه حل را برای شما آسان می کند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,یک ,تواند ,مورد ,مشتریان ,می تواند ,در مورد ,خود را ,ممکن است ,مورد مشتریان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معجزه زیبایی آشپزخونه وبلاگ مد Irma اخبار هوش مصنوعی فانوس خیال قصه دنیای از خوشمزه ها مشاوره و خرید و فروش فلزیاب جاده ی عشق گروه تولیدی بازرگانی خرمای ساغر