محل تبلیغات شما

پایگاه مشتری

این احمقانه است که افرادی را که کسب و کار شما را ممکن می کنند ، بشناسید. آگاه باشید و مشتری خود را ارزیابی کنید. دانستن اولویت های آنها و انگیزه آنها می تواند به شما کمک کند تا بازی خود را عالی کنید.


برای درک بهتر مشتریان خود ، [مقاله قبلی] ما را ببینید (https://blog.aftership.com/3-steps-to-start- Using-data-to-grow-sales/ "target =" _ خالی ) در مورد چگونگی استفاده از داده ها برای به حداکثر رساندن فروش خود!


به مشتریان بالقوه ای که می خواهید با آنها مقابله کنید نیز توجه داشته باشید. اطلاعات جمعیتی آنها چیست؟ آیا آنها زیان دهترند یا سود جویی؟ درک این عوامل می تواند به شما کمک کند تاکتیک شما مثرتر باشد.




ماهیت محصول شما

داشتن درک صحیح از محصول خود تجارت 101 است. آیا آنچه که می فروشید محدود به فصول است ، یک بار فروش یا شاید یک سرویس مستمر از طریق اشتراک فروخته می شود؟


یکی از نگرانی های اصلی تخفیف ، احتمال کاهش ارزش نام تجاری است. اما اگر می شنوید که آیفون جدیدی روانه بازار می شود ، طبیعتاً انتظار دارید که قیمت آیفون فعلی بدون فکر ارزان بودن اپل کاهش یابد.


درصورت تخفیف با مبلغی دیوانه وار ، به طور کلی در صورت انتظار تخفیف بسیار ناچیز است.


هنگامی که به درستی انجام شود ، تخفیف می تواند راهی عالی برای افزایش فروش و گسترش تعداد مشتری شما باشد. توجه به این نکته مهم است که این یک تاکتیک کوتاه مدت است تا یک مانور در طولانی مدت.


اعتماد بیش از حد به تخفیف ها برای به دست آوردن درآمد خود در نهایت می تواند به تجارت شما آسیب برساند. اما هنگامی که عوامل مختلف را به درستی ارزیابی کردید ، سعی کنید در راه حل های خود خلاق باشید. تخفیف ها را به جای چیزی که تصور می کنند ، برای مصرف کننده احساس پاداش کنید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,ها ,تواند ,یک ,های ,می تواند ,تواند به ,تخفیف ها ,به شما ,هنگامی که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

novincabinet فرکتال هنر ویستا سازه novinirana داشتن بهترین انتخاب برای خرید ویلا ساحلی در سرخرود، و خرید زمین در شمال کشور او ماهان مینو گرافیک البان ، تعمیرات موبایل پنجره نسیم وبلاگ عباس آقا