محل تبلیغات شما

هنگام فروش به مشتریان ، تخفیف های مختلفی وجود دارد که می تواند ارائه شود. اما قبل از ارائه تخفیف ، شرکت ها باید تأثیرات تخفیف در حاشیه سود را با دقت بررسی کنند.


چرا تخفیف می دهیم؟

هنگامی که به مشتریان خود به صورت اعتباری می فروشید ، با اجازه دادن به آنها در حال حاضر تحویل کالا و پرداخت بعداً ، در معرض خطر قرار می گیرید و باید شرایطی را برای زمان انتظار دریافت وجه تعیین کنید.


این می تواند تأثیر منفی بر گردش پول داشته باشد ، زیرا به این معنی است که شما منتظر دریافت پول هستید ، در حالی که در این بین هنوز هزینه های دیگر را پرداخت می کنید. برای جلوگیری از این مشکل ، و تشویق مشتریان به پرداخت به موقع ، برخی از مشاغل تخفیف ارائه می دهند ، در این حالت به عنوان تخفیف تسویه حساب می شود.


هنگام تشویق مشتریان برای خرید ، ارائه تخفیف می تواند بسیار اقناع کننده باشد و افزایش فروش از این طریق می تواند به رشد گردش کار کمک کند. این تخفیف ها می توانند تخفیف های عمده (تخفیف برای خرید چند محصول) یا تخفیف های تجاری (تخفیف در یک تجارت خاص) باشند.


هنگام ارائه هر نوع تخفیف ، شرکت باید در مورد حاشیه سود فکر کند زیرا ، اگرچه ممکن است فروش را تشویق کند ، ممکن است به این معنی باشد که محصول دیگر سودآوری ندارد.


تخفیف تجاری

تخفیف تجاری به طور معمول یک درصد تخفیف است که از مقدار کل کالا محاسبه می شود. به عنوان مثال ، ارزش فروش ممکن است 1000 پوند باشد. شما ممکن است 5٪ تخفیف ارائه دهید زیرا مشتری در تجارت خاصی فعالیت می کند. این بدان معناست که مبلغ خالص جدید فاکتور 950 پوند است ، زیرا تخفیف 50 پوند است. در فاکتور ، شما می خواهید نشان دهید که تخفیف داده شده است ، بنابراین مشتری می داند که کالا را با قیمت پایین تر دریافت کرده است.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

تخفیف ,، ,ارائه ,ممکن ,کند ,تواند ,ممکن است ,می تواند ,تخفیف می ,، در ,تخفیف های

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پایتخت اهنگ های هندی میلیونرهابلاگ تسکوشاپ، فروشگاه گروه پژوهشی صنعتی تسکو کویر پلاس سجاده فرش نماز beauty ساخت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران teter دانشجوی رشته ی مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی