محل تبلیغات شما
در مورد ارائه محصولات با تخفیف تردید زیادی وجود دارد. اما این استراتژی کسب و کار به عنوان یک تاکتیک کوتاه مدت و گاه به گاه برای افزایش فروش می تواند بیش از آسیب رساندن به مشاغل کوچک باشد.

مشتریان ذاتاً به سمت کالاهای فروشی می روند. با توجه به دو محصولی که از نظر ویژگی ها عملاً شبیه هم هستند ، مصرف کنندگان تقریباً همیشه کالایی را انتخاب می کنند که هزینه کمتری داشته باشد.

برای اینکه تخفیف تخفیف شما کارساز باشد ، حتماً این کار را از طریق رسانه های اجتماعی آنلاین و چند تلاش سنتی بازاریابی مانند آگهی ها و پست های مستقیم تبلیغ کنید. اینها کم هزینه و در عین حال بسیار م meansثر هستند که می توانید با استفاده از آنها به بازار هدف خود برسید. ثابت شده است که مواد داخل فروشگاه مانند پوسترها و علائم تبلیغاتی و تخفیف نیز بسیار مفید هستند. چندین چاپگر تجاری وجود دارد که خدمات چاپ پوستر را با نرخ بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند. PrintPlace.com و VistaPrint دو چاپگر قابل اعتماد آنلاین تجاری هستند. بسیار مهم است که مواد بازاریابی شما از چاپهای با کیفیت ساخته شده باشد زیرا تصاویر بسیار نقش مهمی در ترغیب خریداران برای ورود به فروشگاه شما و خرید محصولات شما دارند.




در اینجا دلایل زیادی وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک از ارائه تخفیف نترسند:

افزایش ترافیک ارائه تخفیف برای مدت زمان محدود مشتریان را به فروشگاه شما جذب می کند و به احتمال زیاد آنها را فوراً به سمت خرید این موارد سوق می دهد. حتماً با تأکید بر نرخ تخفیف ارائه شده و مدت زمان مشخصی که کالاهای شما در فروش است ، فروش خود را به وضوح تبلیغ کنید. همچنین پیش بینی افزایش ترافیک و برنامه ریزی پرسنل بیشتری در فروشگاه خود در طول مدت تخفیف و اطمینان از خدمات عالی مشتری.
افزایش فروش افزایش بازدید معمولاً با افزایش فروش همراه است. جلب مشتری در داخل فروشگاه شما و تأثیرگذاری بر او برای خرید نه تنها به کالاهایی که در فروش هستند محدود می شود بلکه به کالاهای با قیمت معمولی نیز محدود می شود. خریداران احتمالاً در فروشگاه شما گشت و گذار می کنند و سایر مواردی را که ممکن است تخفیف نخورند اما مایل به خرید آن هستند ، می بینند زیرا قبلاً در سایر کالاهای فروشی پس انداز کرده اند.
اهداف فروش برآورده می شود بیشتر مشاغل دارای اهداف فروش هفتگی ، ماهانه ، سه ماهه و سالانه هستند. با توجه به نوسانات فصلی رفتار خرید مشتری ، می توانید با ارائه تخفیف ، فصول کم مصرف را مهار کنید. به این ترتیب ، شما قادر خواهید بود اهداف خود را در هر دوره بدون توجه به پیش بینی های خود برآورده کنید.
روابط مشتری با قویتر دادن ارزش زیاد به مشتریان برای محصولات با کیفیت خوب می تواند وفاداری آنها به فروشگاه شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. این امر خصوصاً در مورد خریدارانی که به دلیل پیشنهاد فروش شما تحت تأثیر قرار گرفته اند و محصولات شما را امتحان می کنند ، صدق می کند. هنگامی که مصرف کنندگان محصولات شما را آزمایش کردند ، این امر می تواند منجر به تکرار تجارت شود و همچنین دهان به دهان مثبت ایجاد می کند.
موجودی کسب درآمد با تخفیف به شما امکان می دهد موجودی قدیمی و حتی مواردی را که دیگر قصد فروش آنها را ندارید ، دور بیندازید. این موارد را جلوی فروشگاه خود قرار دهید تا بیشتر در معرض دید مشتریان قرار گیرند و آنها را با تخفیف بیشتری ارائه دهید. ارائه مشوق کوتاه مدت به مشتریان لطمه ای به شما نخواهد زد. در واقع ، این تخفیف های گاه به گاه می تواند به تقویت وفاداری مشتری و گسترش بازار شما کمک کند.
تا زمانی که محصولات با کیفیت بالا ارائه می دهید و خدمات عالی به مشتری ارائه می دهید ، می توانید اطمینان داشته باشید که تجارت شما بسیار پیشرفت خواهد کرد.

میشل روبیو نویسنده آزاد است. او تقریباً در مورد هر چیزی در زیر آفتاب می نویسد - بینش عملی ، طراحی ، بدن سازی ، امور حقوقی ، بیمه ، فناوری و تجارت. وی به ویژه به مباحث مربوط به طراحی خلاق و بازاریابی و چگونگی تأثیر آنها بر مشاغل کوچک علاقه مند است.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,ارائه ,فروشگاه ,افزایش ,مشتری ,فروشگاه شما ,ارائه تخفیف ,می تواند ,افزایش فروش ,محصولات شما

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فرکتال هنر راهنمای انتخاب پمپ آب کویر پلاس سايت مشاورين املاک محلول ضدعفونی کننده فوداسیب بر پایه پراستیک اسید البرز رایانه پرسش مهر98 فانوس رایانه ((زندگی سالم)) رنگارنگ