محل تبلیغات شما

کمک هزینه شخصی استراتژی های مشابهی است که برای واسطه ها هدف گذاری می شود. هدف آنها تشویق واسطه ها برای تبلیغات پرخاشگرانه محصولات سازمان است. به عنوان مثال ، اگر خرده فروش موافقت کند نام تجاری سازنده را در تبلیغات وارد کند ، ممکن است یک تولید کننده مبلمان پیشنهاد دهد که مبلغ مشخصی را برای هزینه تبلیغات یک خرده فروش پرداخت کند.


برخی از تولیدکنندگان یا عمده فروشان همچنین به خرده فروشان جایزه ای به نام "spiffs" می دهند که می تواند به عنوان جایزه برای فروش تهاجمی برخی از کالاها ، به کارمندان فروش خرده فروشی منتقل شود. این امر خصوصاً در صنایع الکترونیک و پوشاک معمولاً رایج است ، جایی که اسپایف در درجه اول با محصولات جدید ، حرکت کند یا وسایل پر حاشیه استفاده می شود.


وقتی کارمندان در فروشگاه های الکترونیکی مارک یا کالای خاصی را به خریدار توصیه می کنند ، ممکن است از کارخانه سازنده مزد و کارمزد خود را از فروشگاه دریافت کنند.


کمک هزینه تجارت همچنین قیمت پایه یک محصول یا خدمات را کاهش می دهد. این موارد اغلب برای کمک به فروشنده در مذاکره در مورد بهترین قیمت با خریدار استفاده می شود. البته در صورت امکان فروش مجدد این معامله ممکن است دارای ارزش باشد. پذیرش تجارت در بازاریابی انواع محصولات ضروری است. یک شرکت ساختمانی با گریدر مستعمل به ارزش 70،000 دلار احتمالاً مدل جدیدی را از یک شرکت تجهیزاتی که تجارت را قبول نمی کند خریداری نمی کند ، به ویژه هنگامی که شرکت های دیگر آنها را قبول می کنند.


بسته بندی قیمت یک استراتژی قیمت بسیار محبوب است. بازاریاب کالاهای مشابه یا مکمل را گروه بندی می کند و قیمت کلی را از آنچه به طور جداگانه فروخته می شود کم می کند. Comcast و Direct TV هر دو با ترکیب محصولات و خدمات مختلف با قیمت مشخص از این استراتژی پیروی می کنند. به همین ترتیب ، Microsoft Microsoft Word، Excel، Powerpoint، OneNote و Outlook را در مجموعه Microsoft Office بسته بندی می کند. فرض اصلی این استراتژی قیمت گذاری این است که فروش بیشتر تولید شده بیش از حد حاشیه سود کمتری را جبران می کند. همچنین ممکن است روشی برای فروش کالای کم محبوب تر - مانند Microsoft OneNote - با ترکیب آن با کالای محبوب باشد. صنایعی مانند خدمات مالی ، ارتباطات از راه دور و شرکت های نرم افزاری از این استراتژی بسیار م veryثر استفاده می کنند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

کند ,، ,قیمت ,یک ,استراتژی ,های ,می کند ,می کنند ,ممکن است ,می شود ,را از

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رنگین کمان مشاوره حقوقی وبلاگ بپرس بهترین اطلاعات روز بازرگانی درخت نارون آریا صنعت فاخته پرواز فرکتال کوهسار شبنم خیال موج دریا