محل تبلیغات شما

مدتهاست که از حسابداری برای ایجاد انگیزه در مشتریان و چشم اندازهای خرید استفاده می شود.


این یک استراتژی جدید نیست ، اما یک استراتژی م effectiveثر است - وقتی بازاریاب ها چند روش مناسب را دنبال می کنند.


با این حال ، مشکل این است که اغلب اوقات بازاریاب ها به کل مخاطبان خود تخفیف در جایگاه ارائه می دهند - بدون در نظر گرفتن مکان بازدید کنندگان در سفر خریدار.


مطمئناً ، این ممکن است فروش بیشتری ایجاد کند ، اما در طولانی مدت می تواند به خط اصلی شما آسیب برساند.


بنابراین ، راه حل ایجاد تعادل بین زمان و تعداد دفعات استفاده از آنها و اینکه کدام بخش کاربر را به آنها پیشنهاد می دهد ، است.


در این مقاله ، من 9 روش مختلف را برای استفاده از تخفیف برای فروش بیشتر به شما نشان می دهم. بعلاوه ، اگر تخفیف گزینه مناسبی نباشد ، برای هر تاکتیک گزینه های دیگری در نظر خواهم گرفت.

فهرست مطالب

1. بازدید کنندگان جدید را با یک پیشنهاد ویژه جبران کنید

2. به مشتریان وفادار پاداش دهید

3. فروش را در تعطیلات افزایش دهید

4- برای محصولات جدید از تخفیف های زودرس پرنده استفاده کنید

5- گاری های رها شده را کاهش دهید

6. ارجاع مراجعین از مشتریان موجود

7. بازدید کنندگان را با یک پیشنهاد سفارشی دوباره هدف بگیرید

8. تخفیف در اشتراک ها را ارائه دهید

9. با شرکت کنندگان در رویداد پیگیری کنید

نحوه و زمان استفاده از تخفیف ها

تخفیف ها برای همه مناسب نیست.


و من نمی توانم به شما بگویم که آیا شما باید از آنها استفاده کنید یا نه. اما می توانم نحوه استفاده از آنها را به شما بگویم.


روش های بی شماری برای استفاده از تخفیف ها برای گرفتن هدایت و فروش بیشتر برای فروشگاه آنلاین شما وجود دارد.


اما شما باید از آنها هوشمندانه استفاده کنید.


استراتژی تخفیف شما همیشه باید به اهداف کسب و کار شما و بازدید کننده منفرد بستگی داشته باشد. شاید شما بخواهید اقلام متوقف شده را برای پاکسازی موجودی کالا و نه برای افزایش درآمد ، تخفیف دهید.


بیایید نگاهی بیاندازیم به نحوه و زمان استفاده از تخفیف ها و گزینه های دیگر.


1. بازدید کنندگان جدید را با یک پیشنهاد ویژه جبران کنید

وقتی بازدید کننده ای برای اولین بار وارد سایت شما می شود ، ممکن است آماده خرید نباشد.


بنابراین ارائه یک کد تخفیف برای استفاده فوری به آنها ، همیشه بهترین استراتژی نیست.


به جای اینکه از بازدیدکنندگان جدید بخواهید این کار را در اوایل سفر خریدار انجام دهند ، باید از آنها تعهد کمتری بخواهید - مانند دادن آدرس ایمیل آنها در ازای دریافت کد تخفیف.


این ممکن است به نظر برسد:



هنگام ایجاد یک کمپین برای بازدید کنندگان جدید ، مهم است:


یک بخش خاص بازدید کننده را هدف قرار دهید: برای اطمینان از اینکه فقط این تخفیف را به بازدیدکنندگان سایت جدید ارائه می دهید ، یک کوکی در مرورگرهای بازدید کنندگان جدید قرار دهید. با انجام این کار می توانید بازدیدکنندگان جدید در مقابل بازدیدکنندگان برگشتی را ردیابی کرده و کمپین ها را به این بخش مخفی یا نمایش دهید.

کپی را شخصی کنید: مطمئن شوید که بخش مورد نظر شما می داند که این پیشنهاد منحصر به آنها است. این باعث می شود پیام و پیشنهادات بیشتر مرتبط شوند که باعث افزایش تبدیل ها می شود.

به مردم دلیل تخفیف خود را بیاورید: اگر می خواهید مردم تخفیف شما را بپذیرند ، برای آنها دلیل بیاورید. همانطور که رابرت سیالدینی در کتاب خود تأثیر می نویسد ، "مردم به سادگی دوست دارند که برای آنچه انجام می دهند دلیل داشته باشند." بهترین قسمت این است که ، حتی اگر دلیل واضح باشد ، کار می کند. به عنوان مثال ، می تواند مانند نمونه بالا در جایی که بازدیدکنندگان تخفیف می گیرند ، به دلیل اینکه بازدید کننده جدید هستند ، ساده باشد. (نگاه کنید به: مطالعه دستگاه کپی.)

جایگزین. اگر نمی خواهید به بازدیدکنندگان جدید تخفیف دهید ، می توانید آنها را به ارزش خبرنامه خود بفروشید تا آدرس ایمیل آنها را دریافت کنید.


در اینجا مثالی از A.C. Perchs آورده شده است:


خبرنامه A.C. Perchs


2. به مشتریان وفادار پاداش دهید

اگر یک باشگاه وفاداری دارید ، می توانید و باید از تخفیف برای پاداش دادن به مشتریان وفادار استفاده کنید.


به عنوان مثال ، هنگامی که مشتری مبلغ مشخصی را در سایت شما خرج می کند ، می توانید به عنوان تشکر ، در سفارش بعدی خود کد تخفیف به او پیشنهاد دهید.


یک گزارش نشان می دهد که 76٪ از مشتریان براساس سابقه خرید خود پیشنهادات شخصی می خواهند.


بنابراین ارائه پاداش بر اساس خریدهای قبلی اعضای خود راهی عالی برای شخصی سازی پیشنهادات است.


در اینجا مثالی از نحوه پاداش H&M به اعضای باشگاه خود آورده شده است:



پاداش 10٪ تخفیف در تمام لباس هایی است که تاریخ انقضا دارند تا خریداران حصار را تکان دهند تا وارد عمل شوند.


لازم به ذکر است که ارزش جوایز به تعداد امتیازات شما بستگی دارد. هرچه امتیاز بیشتری کسب کنید ، جوایز بیشتری نیز کسب خواهید کرد - و احتمال خرید مجدد شما بیشتر است.


جایگزین. همیشه یک گزینه جایگزین برای ارائه تخفیف وجود دارد. اگر می خواهید به مشتریان وفادار پاداش دهید ، به جای آن حمل رایگان ارائه دهید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,استفاده ,یک ,جدید ,بازدید ,از تخفیف ,بازدید کنندگان ,استفاده از ,می توانید ,را به ,مشتریان وفادار پاداش

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ونوس گرافیک صدا بلاگ Golmahd ولاگ بیست مارکت فقط آهنگ تازه های مد و زیبایی فصل برف رودخانه ماه سایت تفریحی و سرگرمی نیو مطلب مرکز تخصصی چاپ وتکثیر سی دی ، تولید استمپر CD و DVD و چاپ افست