محل تبلیغات شما

3. فروش را در طول تعطیلات افزایش دهید

در تعطیلات خاص ، بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل افزایش تبلیغات در تعطیلات ، برای خرید هدایا به اینترنت می روند.


بنابراین ، چرا از افزایش ترافیک در طول تعطیلات استفاده نمی کنید و بازدیدکنندگان خود را به پیشنهادات مربوطه راهنمایی نمی کنید؟


در اینجا مثالی از کمپین جمعه سیاه را از قهوه واقعی مشاهده می کنید:



این کمپین در تمام جمعه صفحات وب سایت در جمعه سیاه نشان داده شد ، به جز صفحه واقعی با پیشنهادات.


این بدان معناست که وقتی روی مبارزات تبلیغاتی کلیک می کنید ، مستقیماً به یک صفحه مقصد با تمام پیشنهادات جمعه سیاه مراجعه می کنید.


در این صفحه فقط پیشنهادات جمعه سیاه وجود داشت که انتخاب محصولات با تخفیف و تصمیم گیری در مورد انتخاب را برای افراد راحت تر می کند.


جایگزین. همه مشاغل برای دریافت فروش بیشتر (دور از آن) نیازی به تخفیف در ایام تعطیلات ندارند. برای ایجاد انگیزه در فروش می توانید از ارتقا insp محتوا استفاده کنید (حتی اگر وبلاگی ندارید). به عنوان مثال ، شما می توانید برای تاریخ های خلاقانه در روز ولنتاین ، دستور العمل های رایگان برای شکرگذاری ، راهنماهای رایگان DIY برای تزئینات کریسمس و غیره الهام بگیرید.


توصیه های محصول را در راهنماهای رایگان خود ارائه دهید و بازدیدکنندگان احتمالاً در ایام تعطیلات از شما خرید می کنند.


4. برای محصولات جدید از تخفیف های زودرس پرنده استفاده کنید

وقتی کالای جدیدی را روانه بازار می کنید ، می خواهید هرچه بیشتر مردم آن را خریداری کنند ، درست است؟


به همین دلیل بسیاری از فروشگاه های آنلاین تخفیف پیش خرید محصولات آینده را ارائه می دهند.


در اینجا یک مثال اخیر خوب از Red Rooster Coffee Roaster آورده شده است:



آنها با محدود کردن تخفیف به 30 سفارش اول ، ایمیل را کم کردند.


با این کار ، آنها پیشنهاد منحصر به فرد تری را به نمایش می گذارند که بازدید بیشتری را به سمت محصول جدید سوق می دهد.


در اینجا ذکر این نکته ضروری است که هنگام ارائه تخفیف برای محصولات جدید باید مراقب باشید.


تخفیف دادن محصول قبل از عرضه می تواند ارزش آن را در ذهن مشتری کاهش دهد.


بنابراین تخفیف زیادی برای محصولات جدید ارائه نکنید و مطمئن شوید که تخفیف تنها درصد کمی از قیمت کامل محصول است.


به عنوان مثال ، قیمت قهوه از Red Rooster Coffee Roaster 25.99 دلار است ، بنابراین حدود 20٪ تخفیف است.


هنگامی که محصولات خود را تخفیف می دهید ، باید در نظر بگیرید که آیا می خواهید درصد تخفیف یا دلار ارائه دهید.


به عنوان یک قاعده کلی ، شما باید با گزینه ای بروید که بیشترین مقدار درک شده را داشته باشد.


بنابراین ، با استفاده از مثال بالا ، من 20٪ تخفیف را انتخاب خواهم کرد ، زیرا به نظر می رسد بالاتر از 5 $ تخفیف است ، حتی اگر پس انداز صرف نظر از آنچه که انتخاب می کنید ، یکسان باشد.


باز هم ، این یک تعادل است و شاید ارزش آن را داشته باشد که بررسی کنید کدام نوع تخفیف برای مخاطبان شما و محصولی که تخفیف می دهید بهترین کار را می کند.


جایگزین. در بسیاری از موارد ، کافی است که از کمبود استفاده کنید تا افراد بتوانند بدون تخفیف اقلام را پیش خرید کنند. یک استراتژی خوب "تاکتیک چند مورد چپ چپ" است که در آن شما می توانید تعداد موارد موجود برای پیش سفارش را اضافه کنید.


جك برهم در كتاب خود ، نظريه واكنش روانشناختي اظهار داشت كه هرگاه فرصت ها كمتر شود ، ما آزادي انتخاب خود را از دست مي دهيم. و هنگامی که انتخاب های ما محدود یا تهدید شود ، نیاز ما به حفظ این آزادی باعث می شود که مورد را بیش از پیش بخواهیم. این روانشناسی ساده است.


مثالی از قهوه آرزوی مرگ:


ایمیل قهوه آرزوی مرگ


5- گاری های رها شده را کاهش دهید

احتمالاً شما قبلاً از این استراتژی استفاده کرده اید ، اما اگر آن را ذکر نمی کردم ، ناامید می شوم.


شصت درصد از خریداران آنلاین به دلیل هزینه های اضافی غیر منتظره ، سبد خرید خود را رها می کنند ، بنابراین با ارائه تخفیف به خریداران متروکه ، می توانید بخشی از درآمد از دست رفته را بازیابی کنید.


در اینجا نحوه استفاده Nicehair از کمپین های هدف خروج برای کاهش رها کردن سبد خرید وجود دارد:



ذکر این نکته مهم است که باید تخفیف در سبد خرید خود را به میزان کم استفاده کنید. اگر به طور مداوم تخفیف در هدف خروج در سبد خرید خود ارائه دهید ، بازدیدکنندگان انتظار دارند و فقط برای گرفتن تخفیف و پرداخت نکردن قیمت کامل ، آن را رها می کنند.


Nicehair این کمپین را به عنوان آزمایشی برای مدت زمان محدودی اجرا کرد و نرخ تبدیل کلی آنها 44.76٪ بود. این تقریبا نیمی از بازدیدکنندگانی است که به گاری خود برگشته اند.


جایگزین. یک گزینه جایگزین برای ارائه تخفیف در سبد خرید شما ، ارائه حمل و نقل رایگان برای سفارشات با ارزش سفارش متوسط ​​بالاتر از مقدار مشخص است.


براساس HubSpot ، 24٪ از خریداران آماده هستند هزینه بیشتری را برای دریافت هزینه حمل رایگان انجام دهند ، بنابراین این یک روش عالی برای افزایش متوسط ​​ارزش سفارش است.


در اینجا چگونگی درخواست بازدیدکنندگان متروکه برای افزودن کالاها به سبد خرید خود با استفاده از 24٪ خریداران وجود دارد:

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,ارائه ,های ,استفاده ,یک ,سبد خرید ,آن را ,می توانید ,خود را ,می کنید ,برای گرفتن تخفیف ,rooster coffee roaster

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت کسب و کار آنلاین در فایل آوران وکیل - وکیل پایه یک دادگستری فانوس خیال قیمت سکه در ایران داستان های کریپی پاستا پهنه ی کویر امیررضا وب قیمت لوله پلی اتیلن توريسم و گردشگري