محل تبلیغات شما

نحوه استفاده موثر از تخفیف ها

دارندگان فروشگاه های تجارت الکترونیکی می توانند تخفیف ها را در استراتژی های خود بگنجانند. با این حال ، مهم است که بدانید چه زمانی از آنها به طور موثر استفاده کنید. تخفیف های آنلاین مزایای بی شماری را به همراه دارد. به عنوان مثال ، ردیابی آنها در پیام های ایمیل آسان است و به افزایش جذب مشتری و وفاداری مشتری کمک می کند. از طرف دیگر ، تخفیف بیش از حد مکرر باعث کاهش سودآوری می شود و اغلب فقط خریداران قیمت محور را به خود جلب می کند. وقتی مشتری ها انتظار قیمت ارزان را دارند ، متقاعد کردن آنها برای پرداخت مجدد قیمت کامل کار سختی خواهد بود. تخفیف ها در صورت انجام صحیح ، راهی موفقیت آمیز برای پیشبرد تجارت هستند.


نحوه استفاده موثر از تخفیف ها

استراتژی اجرای تخفیف ها به نوع فروشگاهی بستگی دارد. فروشگاه های تجارت الکترونیک با حاشیه بیشتر می توانند از پیشنهادات تخفیف برای افزایش فروش و رسیدن به اهداف درآمد استفاده کنند. مشاغل کوچک تر باید از استفاده از تخفیف به عنوان استراتژی جذب مشتری خودداری کنند زیرا حاشیه سود کمتری برای کار دارند. در عوض ، دارندگان فروشگاه های تجارت الکترونیکی باید از کوپن های تخفیف برای نگهداری مشتری استفاده کنند.


در اینجا مواردی ذکر شده است که استفاده از تخفیف به عنوان بخشی از استراتژی تجارت الکترونیکی ممکن است موثر باشد:


برای پاداش دادن به وفاداری: وقتی مشتری قبلاً در یک فروشگاه تجارت الکترونیکی خاص خرید کرده اند ، می توان با احتیاط تماس گرفت که با یک پیشنهاد تخفیف تماس بگیرید. ارائه تخفیف به مشتریان وفادار راهی برای تشکر و حفظ تجارت آنهاست. خرید یک مشتری جدید 10 برابر بیشتر از فروش به مشتری موجود است (1).


دسترسی به اینفلوئنسرها: ایده خوبی است که هنگام تماس با اینفلوئنسرها ، مانند وبلاگ نویسان صنعت ، تخفیف در نظر بگیرید. یک محصول با تخفیف به این افراد انگیزه می دهد تا آن را امتحان کنند و به طور بالقوه تبلیغ کنند. قرار گرفتن در معرض ارزش کاهش درآمد را دارد.


ایمیل های سبد خرید رها شده: در این حالت ، ارسال کوپن تخفیف می تواند خریداران را تشویق به تبدیل کند ، پس از اینکه کالاهایی را در سبد خود گذاشتند.


مراجعات: ارائه تخفیف در صورت مراجعه مشتری فعلی به خریدار جدید ارزشمند است زیرا تجارت می تواند به یک جریان درآمد جدید معرفی شود.


از استراتژی قیمت گذاری متفاوت استفاده کنید:

به جای اعتماد به تخفیف ها ، صاحبان فروشگاه ها ممکن است استفاده از مدل قیمت گذاری انطباقی را نیز انتخاب کنند (2). طبق این استراتژی ، صاحبان فروشگاه ها ممکن است چندین نسخه مختلف از محصول داشته باشند و آنها را با قیمت های مختلف بفروشند تا مشتریان مختلف را به خود جلب کنند.


استفاده از تخفیف بدون فکر می تواند منجر به کاهش بازده و مشکل در دستیابی به مشتریان طولانی مدت شود. قبل از ارائه کالاهای با تخفیف ، صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیکی باید یک استراتژی تنظیم کنند یا اینکه آیا استفاده از آنها اصلاً ضروری است را تعیین کنند.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

تخفیف ,، ,استفاده ,های ,مشتری ,تجارت ,از تخفیف ,تخفیف ها ,استفاده از ,تجارت الکترونیکی ,تخفیف به

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پویا گرافیک پرورش افکار معرفی داروهای ترک اعتیاد گیاهی مداد رنگی نیلو کامپیوتر داروخانه پلاس | داروخانه آنلاین شبانه روزی شاتوب مهندسی عمران کاشت مو در تهران باران پاییزی