محل تبلیغات شما
نحوه استفاده از استراتژی های تخفیف برای افزایش فروش
همه ما معامله را دوست داریم و مشتریان شما هیچ تفاوتی ندارند. به همین دلیل است که وقتی می خواهید بازدیدکنندگان جدید را بخرید یا مشتریان فعلی را به سفارش مجدد ترغیب کنید ، کدهای تخفیف و قیمت های ضربتی بسیار موثر است. اما وقتی نوبت به کاهش قیمت ها می رسد ، چگونه می توانید تخفیف های دلپذیری را ارائه دهید بدون اینکه به خط پایین شما آسیب برساند؟

 

در این راهنما ، ما به اشتراک می گذاریم که چه زمان و چند بار باید از تخفیف استفاده کنید و مشتریانی را که برای ارائه بیشترین درآمد از استراتژی تخفیف خود ، به آنها پیشنهاد می دهیم.

تخفیف ، فروش و پیشنهادات: گزینه های من کدامند؟
گزینه های تخفیف یا پیشنهادی که استفاده می کنید به بازدیدکنندگانی که می خواهید جذب کنید ، موقعیت در صنعت و اهداف تجاری شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما در سطح بالایی از بازار باشد ، یک طرح وفاداری مشتری با پیشنهادات منظم مانند "Hilfiger Club" تامی هیلفیگر می تواند برای شما مناسب باشد. اگر حاشیه سود بیشتری داشته باشید ، می توانید تخفیف های منظم و فروش ماهانه را ارائه دهید. تجارت شما همچنین می تواند ترکیبی از این دو را با هم ترکیب کند.

برای پیدا کردن اینکه چه چیزی برای برند شما بهترین نتیجه را دارد ، آزمایش کنید و به یاد داشته باشید که برای هر کمپین یا پیشنهاد هدف انتخاب کنید ، سپس نتایج را بسنجید.

در اینجا خلاصه انواع تخفیف ها و پیشنهادهایی که می توانید انتخاب کنید وجود دارد:

 

1. کدهای تخفیف
چه روشی بهتر از اینکه بتوانید با تشویق به مشتریان خود کد تخفیف بدهید ، باعث تشویق تعطیلات می شود؟ کریسمس یک زمان گران قیمت از سال است و مردم به دنبال معامله هستند ، بنابراین کد تخفیف راهی عالی برای کمک به تجارت محلی شما برای رقابت با فروشگاه های بزرگتر و تشویق مشتریان جدید به خرید محصولات شما است. برای هر مناسبتی می توانید تخفیف سفارشی ایجاد کنید ، به عنوان مثال "BlackFriday19" یا "Christmas2019". فقط کافی است یک تاریخ انقضا برای کد خود انتخاب کنید یا حداقل مقدار هزینه را تعیین کنید.

برای ایجاد تخفیف در فروشگاه Jimdo Dolphin خود به فروشگاه> نمای کلی> تخفیف ها بروید.

بهترین چیز در مورد ایجاد کوپن یا کد تخفیف؟ با استفاده از Jimdo Dolphin می توانید تعداد مشتریانی را که از آن استفاده کرده اند پیگیری کنید تا ببینید آیا کمپین شما موفقیت آمیز بوده است.

اگر وب سایت Jimdo Creator دارید ، به منو> فروشگاه> کدهای تخفیف> ایجاد کد تخفیف جدید بروید. درباره نحوه استفاده از تخفیف در فروشگاه Creator خود بیشتر بیاموزید.



2. درصد تخفیف
آیا نیاز به ایجاد فضای برای مجموعه های جدید دارید یا می خواهید موجودی قدیمی را که تاریخ انقضا دارد (مانند غذا یا آرایش) پاک کنید؟ با از دست دادن درصدی از قیمت تمام شده ، مانند 10٪ یا 50٪ تخفیف ، مشتریان را ترغیب کنید تا آنها را جمع کنند.

اگر نگران انقضای سهام اضافی هستید ، اکنون می توانید تخفیف های خود را زودتر از موعد برنامه ریزی کنید. فقط تخفیف ایجاد کنید و تاریخ های فعال را برای پیشنهاد خود تعیین کنید و آنها به طور خودکار شروع می شوند. بنابراین هرگز با سهام منسوخ شده (یا بدتر از آن ، از مد افتاده) گیر نخواهید داشت.

وقتی مشتریان شما به انگیزه اضافی نیاز دارند ، می توانید تعداد دفعات استفاده از تخفیف را محدود کنید. این به ایجاد احساس فوریت کمک می کند و به مشتریان اجازه می دهد تا بدانند که اگر سریع عمل نکنند ، می توانند پیشنهاد شما را از دست بدهند.

3. دستیابی به قیمتها
پیگیری یا تقاطع قیمت ها با نشان دادن دقیق میزان پس انداز مشتریان ، به "کاهش جذابیت" قیمت های فروش شما کمک می کند. قیمت سرنوشت ساز قیمت اصلی محصول را با خطی در کنار آن ، در کنار قیمت جدید فروش نشان می دهد ، بنابراین مشتریان می توانند این دو را با یکدیگر مقایسه کنند.

به منظور شفافیت ، پیشنهاد می کنیم دلیل بیاورید که چرا در توصیف محصول خود قیمت قابل توجهی اضافه می کنید. به عنوان مثال ، "همه لباسهای بافتنی اکنون 50٪ برای راه اندازی مجموعه بهار ما است!" در این پست از Webdata Solutions بیشتر بیاموزید.

اگر مشتری Jimdo هستید ، می توانید این ویژگی را در فروشگاه> همه محصولات> سه نقطه (⋮)> ویرایش محصول خاص پیدا کنید. فروشگاه خود را به برنامه VIP یا بیزینس ارتقا دهید تا از قیمت های اصلی فروشگاه استفاده کنید.

 
نحوه و زمان استفاده از قیمت های ویژه یا تخفیف ها
روش های زیادی وجود دارد که می توانید از تخفیف ها یا پیشنهادات ویژه برای افزایش فروش ، دریافت هدایت یا ایجاد وفاداری مشتری استفاده کنید.

1. با فروش فصلی مشتریان جدیدی را جذب کنید
با معامله جمعه سیاه مشتریان جدیدی به دست آورید ، سهام باقی مانده موجود در فروش ژانویه را پاک کنید یا با Extravaganza تابستانی خود خریداران تعطیلات را جلب کنید. کدهای تخفیف مضمونی به شما کمک می کنند در طول سال چیزها را تازه نگه دارید و مشتری ها خرید کنند.

2. محصول خود را در یک مراسم تبلیغ کنید
شرکت کنندگان را در مورد نام تجاری خود صحبت کنید و آنها را ترغیب کنید محصولات شما را با تخفیف انحصاری امتحان کنند. به این ترتیب ، روزانه سر و صدا ایجاد می کنید ، مقداری فروش می کنید و مدتها پس از اتمام رویداد در ذهن مردم می مانید.

3. تبلیغات از طریق تأثیرگذارهای صنعت
آیا می خواهید از همکاری خود با یک تأثیرگذار نهایت استفاده را ببرید؟ با به اشتراک گذاشتن کد کوپنی که مناسب آنهاست ، از پیروان خود کسب و کار کسب کنید ، بنابراین می توانید این معرض را به فروش تبدیل کنید.

4- سفارشات بزرگ را تشویق کنید
به مشتریان انگیزه دهید که کمی بیشتر با تخفیف که فقط زمانی که آنها مبلغ خاصی را خرج می کنند ، هزینه کنند. این یک روش عالی برای افزایش ارزش متوسط ​​سفارش شما و افزایش درآمد است.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,تخفیف ,های ,قیمت ,مشتریان ,استفاده ,می توانید ,کنید و ,کنید ، ,استفاده از ,، به

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کهربا رایانه ((هنرمندان)) معرفی انواع لپ تاپ بیتا رایانه پرسپولیس کبیر فرکتال هنر بازی شادی فانوس رایانه خدمات پیام کوتاه و طراحی سایت رمان