محل تبلیغات شما
26 ایده برای جلب توجه تبلیغات بعدی فروش شما
نمونه های تبلیغات فروش
برخی از متداول ترین نمونه های تبلیغات فروش عبارتند از:

فروش فلش
یکی بخر ، بگیر .
کوپن یا تخفیف
هدایا یا نمونه های رایگان
فروش مکرر
سیم های سه تایی
پیشنهاد زمان محدود
تبلیغات فروش چیست؟
ارتقا sales فروش روشی امتحان شده و واقعی برای افزایش فروش شما ، به دست آوردن مشتریان جدید و استفاده از فرصت های فصلی است. تبلیغات فروش یک روش بازاریابی کوتاه مدت برای ایجاد فوریت و افزایش فروش است.

سوال اصلی این است که چه کسی معامله خوب را دوست ندارد؟

در حقیقت ، همانطور که JCPenny کشف کرد ، مشتریان از نظر روانی چنان به فروش گره خورده اند که ترجیح می دهند بیش از این که قیمت پایین داشته باشند ، در طی یک ماه بیشتر پرداخت کنند.

اما همه تبلیغات فروش برابر نیستند.

راهنمای نهایی فروش فروش

در زیر 26 نمونه تبلیغات فروش وجود دارد که توسط Milled.com تنظیم شده است تا آب میوه های خلاقانه شما در هنگام فکر کردن به آب بدن شما سرازیر شود. آنها در پنج دسته رایج دسته بندی می شوند: یکی بخر ، بگیر .؛ کوپن یا تخفیف با خرید ؛ سه سیم و فروش تکراری

اطلاعات بیشتر درباره این دسته ها را در پست "5 ایده ارتقا Sales فروش که مشاغل کوچک می توانند اجرا کنند" ، از Amy Saunder بخوانید.

 

 
فروش فلش
فروش فلش نوعی پس انداز است اما فقط برای مدت کوتاهی. یک فروش فلش خوب باعث ایجاد فوریت ، اعتیاد به مواد مخدر و جهش در فروش می شود.

1. BuildASign.com
تبلیغات فروش
چرا کار می کند: BuildAsign.com هوشمندانه از GIF برای جلب توجه شما استفاده می کند و بلافاصله آن را به آنچه پس انداز می کنید ترسیم می کند. این یک چیز ساده و بهم ریخته با جزئیات زیاد نیست. فراخوان برای عمل (CTA) برجسته است. مشخص است که چه مدت فروش (48 ساعت) انجام می شود و همچنین یک روز و زمان داده می شود تا از سردرگمی برای کسانی که یک روز یا حدوداً پس از شروع تبلیغات را مشاهده می کنند ، جلوگیری شود.

برای شناسایی فرصت های رشد در تجارت خود ، از آزمون بازاریابی چرخه زندگی Keap استفاده کنید

2. جریان
مثال ارتقا sales فروش فعلی

چرا کار می کند: جریان با استفاده از یک زمان خرید عالی - ناهار ، یک فروش سریع فلاش را ارائه می دهد. طراحی آن سرگرم کننده است و به خوبی به ناهار می پیوندد. یک چیز این است که CTA کمی برجسته تر شود.

3. گردآورندگان دکوراسیون منزل
طراحان دکوراسیون منزل نمونه تبلیغات فروش

چرا کار می کند: هیچ چیز مانند فهمیدن اینکه قبلاً یک معامله را از دست داده اید فوریتی ایجاد نمی کند - این بدان معناست که اکنون یک معامله بهتر هم در پیش دارید. اگر قبلا روی حصار بودید ، 5 درصد اضافی پیشنهادی ممکن است فقط شما را از لبه خارج کند.

4. کفش دات کام
shoebuy.com نمونه تبلیغات فروش تبلیغاتی

چرا کار می کند: رمز و راز. ما آن را دوست داریم ، حتی اگر نمی خواهیم آن را بپذیریم. برای بسیاری از افراد ، کلیک نکردن برای فهمیدن اینکه "معامله شما" چیست تقریباً غیرممکن است. به علاوه استفاده از GIF چشمان شما را بلافاصله به CTA می کشد ، که در پس زمینه سیاه و سفید برجسته است.

5. سفال انبار بچه ها
potterybarnkids نمونه تبلیغات فروش

چرا کار می کند: سفال انبار بچه ها با یک بچه ناز در یک اتاق خوب طراحی شده در قلب هم صدا می شوند. این می تواند بچه شما باشد. این می تواند اتاق او باشد. چهل درصد تخفیف قابل توجهی برای کالای گران قیمت است و "کمدهای انتخابی" رمز و راز ایجاد می کند. کدومشون؟ ممکن است یکی باشد که من واقعاً آن را دوست داشته باشم؟ چیزی که من تغییر داده بودم این بود که فقط یک CTA داشته باشم. اگر آنها روی "اکنون بخرید" کلیک کردند ، به راحتی می توانید CTA داشته باشید تا فروشگاهی در آن طرف پیدا کنید.

برای شناسایی فرصت های رشد برای کسب و کار خود ، ارزیابی بازاریابی چرخه زندگی Keap را انجام دهید.

6. کارخانه J. Crew
مثال ارتقا factory فروش کارخانه jcrew

چرا کار می کند: کارخانه J. Crew با بهره گیری از آب و هوای مناسب قایقرانی ، فوریتی ایجاد می کند که به زندگی واقعی مرتبط است. اگر به برخی از لباس های قایقرانی احتیاج دارید و هوا خوب قایقرانی است و شما ملوان هستید ، این یک پیشنهاد مقاومت ناپذیر است. برای بیرون کشیدن این مسئله ، باید تقسیم بندی خود را شماره گیری کنید.

یکی بخر ، بگیر
مردم همیشه دوست دارند بیشتر با هزینه کمتری دریافت کنند. پیشنهاد خرید یکی ، دریافت . این امکان را فراهم می کند. علاوه بر این ، می توانید از آن برای تخلیه موجودی بیش از حد ذخیره شده به گونه ای استفاده کنید که به شما کمک کند همچنان حاشیه سود داشته باشید. به خصوص اغواکننده این است که یکی بخرید ، یکی رایگان دریافت کنید ، زیرا مردم در نه گفتن به این کلمه مشکل دارند.

7. آهاوا
ahava نمونه تبلیغات فروش

چرا کار می کند: افرادی که از محصولات Ahava استفاده می کنند می خواهند از این معامله استفاده کرده و سهام خود را تهیه کنند. طراحی تمیز است و CTA واضح است. پیشنهاد دریافت حمل و نقل رایگان خرید عمده را نیز تشویق می کند.

8. اسکراب و فراتر از آن
اسکراب و فراتر از آن نمونه تبلیغات فروش

چرا کار می کند: همه افراد در صنعت پزشکی باید اسکراب تهیه کنند ، بنابراین تخفیف 40 درصدی برای خرید برخی از آنها پیشنهاد اغوا کننده است. به این ترتیب ، Scrubs & Beyond ضمن تخلیه موجودی ، تقریباً به قیمت عمده فروشی آنها فروش را افزایش می دهد. علاوه بر این ، این تبلیغ از مارک شناخته شده ای به عنوان وسوسه بیشتر استفاده می کند و همچنین با ایجاد یک فروش فوری ، فوریت ایجاد می کند. با این وجود من CTA را بیشتر متمایز می کنم.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,کند ,یک ,تبلیغات ,استفاده ,های ,می کند ,کار می ,نمونه تبلیغات ,تبلیغات فروش ,فروشچرا کار ,نمونه تبلیغات فروشچرا

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پیکاسو طرح شرکت فراسرد سیمرغ پلاس کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری خبرنامه به روز و تخصصی شهری قیمت سختی گیر رزینی لوازم خانگی افراکالا نیلو رایانه rama رنگین کمان