محل تبلیغات شما

چگونه می توان با موفقیت در هر شرایطی با قیمت های پایین مذاکره کرد

ایده مذاکره می تواند ترسناک باشد. ما به عنوان مصرف کننده ، آموزش دیده ایم که بدون هیچ گونه س theال ، قیمت مشخص شده روی کالاها یا خدمات را پرداخت کنیم. اگر احساس می کنیم قیمت خیلی زیاد است ، فروش را کنار می گذاریم و به دنبال گزینه های ارزان تر می گردیم.


این گزینه ای است که به نظر می رسد برای ما مفید باشد. اما می تواند بهتر کار کند. ما همیشه نمی دانیم که گزینه مذاکره با قیمت پایین را داریم. برای دریافت کمترین قیمت از یک معامله ، باید برخی از قوانین را دنبال کنید که همیشه آسان نیستند.


نکته حرفه ای: اگر ترجیح می دهید شخص دیگری در مورد قیمت های پایین تر برای شما مذاکره کند ، برای Billshark ثبت نام کنید. آنها درباره قبض هایی مانند اینترنت ، تلفن همراه و موارد دیگر مذاکره خواهند کرد. همچنین به شما کمک می کنند اشتراکی را که ممکن است دیگر نیازی به آن نداشته باشید لغو کنید. بعلاوه ، اگر لایحه ای را برای مذاکره به آنها بفرستید ، 25 دلار به شما جایزه می دهند.


قوانین مذاکره موفقیت آمیز

1. تکالیف خود را انجام دهید

شما باید قبل از شروع مذاکرات ، در مورد خدمات یا محصولی که می خواهید خریداری کنید چند نکته مهم را بدانید:


رقبا چقدر شارژ می کنند؟ اگر می توانید به فروشنده بگویید که می دانید کالا با قیمت کمتری موجود است ، فشار زیادی را به او وارد می کند تا پیشنهاد خود را پایین بیاورد. بعلاوه ، به شما این امکان را می دهد که بدانید مجبور نیستید پیشنهاد فروشنده را بپذیرید. می توانید از مذاکرات دور شوید و همچنان به آنچه می خواهید برسید. من اخیراً این کار را با شرکت کابل خود انجام داده ام. من برای مذاکره با نرخ کاهش تماس گرفتم و به آنها گفتم که می توانم تمام کانالهای مورد نیاز خود را از تلویزیون اسلینگ فقط با 40 دلار در ماه تهیه کنم. نتیجه نهایی این بود که قبض کابل Comcast من تقریباً به نصف کاهش یافت. برنامه های تلفن همراه منطقه دیگری است که در آن از اهرم فشار استفاده می کنید. با ارائه شرکتی مانند Mint Mobile با حداقل 15 دلار خدمات ، اکنون قدرت مذاکره بر روی شرکت های بزرگ حمل و نقل را دارید.

هزینه فروشنده شما چقدر است؟ دانستن حاشیه بین هزینه های فروشنده و قیمت آن خصوصاً هنگام خرید ماشین جدید مفید است. در مورد قیمت فاکتورهایی که فروشندگان اتومبیل های جدید به تولید کننده پرداخت می کنند تحقیق کنید - در این صورت می دانید کمترین رقمی که می توانند داشته باشند و همچنان سود کسب می کنند. اطلاعات مالی این را می توان در Edmunds.com انجام داد.

آیا فروشنده با مهلت مواجه است؟ اگر فروشنده ای مجبور به خلاص شدن از شر کالایی قبل از مهلت مقرر شود ، انگیزه بیشتری برای فروش با قیمت پایین دارد. ممکن است کسب درآمد از معامله مهمترین هدف در موعد مقرر نباشد ، زیرا عواقب طولانی انتظار می تواند پرهزینه باشد. فروشندگان مسکن معمولاً مهلت دارند ، زیرا ممکن است لازم باشد ملک خود را در یک مهلت قانونی بفروشند تا بتوانند مورد دیگری را که برای آن قرارداد دارند خریداری کنند.

چرا فروشنده شما فروش دارد؟ شما همیشه از مشاغل خرید نمی کنید - گاهی اوقات با فروشندگانی که حتی بیشترین دغدغه کسب درآمد را ندارند مذاکره می کنید. به عنوان مثال ، شخصی که در حال جابجایی است ممکن است مایل باشد پیشنهاد بسیار کمی برای یک مبلمان بزرگ را بپذیرد ، فقط برای خلاص شدن از شر آن. دانستن اینکه چرا یک کالا برای فروش است می تواند به شما ایده ای درباره میزان پرداخت پول شما بدهد.

2. ابتدا نام طرف دیگر را قیمت بگذارید

اگر اجازه دهید طرف مقابل ابتدا قیمت خود را نامگذاری کند ، ممکن است فرصتی برای مقابله با عددی کمتر از آنچه در ابتدا ارائه می دادید - حتی اگر از فرصت تنظیم "لنگر قیمت" صرف نظر کنید. نقطه شروع قیمت که به سختی می توان از آن عبور کرد. البته ممکن است قیمت اولیه تعیین شده توسط فروشنده با قیمت بالاتر شما را لنگر بیندازد و اینجاست که انجام تکالیف می تواند به شما کمک کند. با دانستن قیمت های رقیب ، ممکن است بتوانید لنگر خود را قبل از شروع مذاکرات به میزان قابل توجهی پایین بیاورید.


مایکل سون لی ، رئیس EthnoConnect و نویسنده کتاب "مذاکره با کمربند سیاه" ، در این مورد قاطع است. او می گوید نام بردن از قیمت ابتدا میزان پایین آمدن در مذاکرات را محدود می کند - حتی اگر می خواهید لنگر کمتری ایجاد کنید. پس از آن ، هر پیشنهاد متقابل بالاتر خواهد بود.


لی اظهار داشت که شما نباید هرگز قیمتی را ذکر کنید. پس از انجام این کار ، فروشنده می تواند با آن موافقت کند و مذاکرات را پایان دهد - و این احتمال وجود دارد که فروشنده مایل باشد پایین بیاید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,قیمت ,مذاکره ,فروشنده ,های ,کند ,ممکن است ,می تواند ,خود را ,با قیمت ,به شما

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آشپز سرشناس تجارت مدرن پیچک خیال طراحی سایت | هزینه طراحی سایت مطلب پلاس آواکادو فالوور ارزان اینستاگرام، مرکز خرید فالوور ، خرید لایک و بازدید اینستاگرام گروه نرم افزاری فرازسافت کاهش و بهبود فوری رتبه و رنک الکسا موج دریا