محل تبلیغات شما

3. منطقی نباشید

مدل کلاسیک مذاکره این است که دو طرف قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند و در نهایت در جایی از وسط مستقر می شوند. لی این موضوع را رد می کند زیرا وسط آن بیش از حد زیاد است.


اگر قصد دارید اولین پیشنهاد را ارائه دهید یا قیمت خود را در یک ردیف مقابل معرفی کنید ، آن را به طرز مضحکی پایین بیاورید. نه تنها لنگر قیمت را بسیار کم تعیین می کند ، بلکه فروشنده را در حالت دفاعی قرار می دهد. اگر آنها برنامه مذاکره داشته باشند ، بعید است پس از یک پیشنهاد مضحک آن را دنبال کنند. آنها در عوض بر گرفتن قیمت بالاتر از آنچه شما ارائه می دهید و نه آنچه آنها می خواهند متمرکز می شوند. نتیجه نهایی قیمت بسیار پایین تری از آنچه منطقی ارزیابی می شود است.


رعایت این توصیه دشوار است ، زیرا ممکن است از اینکه احمق قلمداد شوید می ترسید. بسیاری از فروشندگان می دانند که پیشنهادهای مسخره بخشی از روند مذاکره است و بعید است که از انجام فروش امتناع ورزند. در عوض ، آنها می خواهند مقابله کنند.


بعلاوه ، مطالعات نشان می دهد که وقتی با یک پیشنهاد مسخره یا پیشنهاد متقابل روبرو می شوید ، یک مذاکره کننده از گرفتن امتیازات از طرف مقابل رضایت کسب می کند. بنابراین ، اگر 1000 دلار برای آن اتومبیل فرسوده مسافت پیموده شده و نیاز به کار ترمز پیشنهاد دهید ، فروشنده احساس می کند با اقناع شما برای خرید آن به قیمت 1200 دلار چیزی برنده شده است - حتی اگر ارزش آن پول بیشتر از این باشد.


این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه چیزی مهمتر است. آیا می خواهید مورد پسند واقع شوید ، یا می خواهید در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید؟ به یاد داشته باشید ، این دو گزینه وماً از یکدیگر جدا نیستند. ممکن است آنطور که فکر می کنید سختگیرانه مورد قضاوت قرار نگیرید و پرداخت یک قیمت مناسب در واقع دوست داشتن شما را بیشتر نمی کند.


4. حد را بدانید

شما باید آنچه را که برای فروشنده مهم است ارزیابی کنید. اگر آنها نیاز به درآمد مشخصی داشته باشند ، تکان نخواهند خورد. در حالی که سعی نمی کنید منطقی باشید ، باید به فروشنده اجازه دهید احساس راحتی درمورد معامله را دور کند.


همانطور که قبلا ذکر شد ، دانستن قیمت فاکتور یک فروشنده خودرو اطلاعات قدرتمندی است. هنگامی که یک فروشنده با پیشنهاد "من نمی توانم پایین بیایم" پیشنهاد شما را خنثی می کند ، شما واقعیت را می دانید. البته ، گرچه ارائه قیمت بسیار پایین ممکن است به عنوان یک تاکتیک لنگر انداز باشد ، اما آماده باشید تا با قیمتی که به فروشنده اجازه می دهد درآمد کسب کند ، بسنده کنید.



5. آرام باشید

سکوت بین دو نفر می تواند ناراحت کننده باشد و شما می توانید پس از اینکه شخصی قیمت را تعیین کرد از آن به نفع خود استفاده کنید. به جای پاسخ دادن ، بدون اینکه چیزی بگویید متفکر به نظر برسید. این باعث می شود فروشنده سکوت را پر کند و اغلب او سعی می کند پیشنهاد را توجیه کند. بگذارید مدام صحبت کنند و احساس ناامنی کنند. اگر می خواهید سکوت را پر کنید ، در مورد پرداخت هزینه آنها تردید کنید.


6. موارد اضافی را بخواهید

این یک تاکتیک مهم برای به کارگیری زمانی است که احساس می کنید به جایی نمی رسید. شاید بتوانید لوازم جانبی همراه با خرید را تهیه کنید ، یا شاید فروشنده تمایل داشته باشد برخی اقلام کم هزینه دیگر را نیز برای فروش در یک کالای حاشیه بزرگ در اختیار شما قرار دهد. به عنوان مثال ، ارائه دهندگان تلفن همراه پول خود را با قراردادهای طولانی مدت به دست می آورند. برای ایجاد انگیزه در شما ، آنها ممکن است مایل به تهیه موارد اضافی مانند قاب گوشی یا شارژر ماشین باشند.


وقتی فروشنده با قیمت هدف شما موافقت کرد ، زیرا ممکن است کمترین قیمت ممکن باشد ، وقت آن است که شما ببینید چه چیز دیگری می توانید برای آن قیمت دریافت کنید.


7. دور بروید

این شاید قدرتمندترین تاکتیکی باشد که شما دارید. در این اقتصاد ، تعداد معدودی از مشاغل قادر به از دست دادن فروش هستند و می ترسند بدون اینکه خریدی انجام دهد ، کسی دور شود. مهمتر از همه ، این به شما در مذاکرات دست برتر می دهد.


گاهی اوقات ، فقط رفتن به سمت درب یا خاتمه کلامی مذاکرات برای ایجاد انگیزه در پیشنهاد پایین کافی است. حتی اگر از در بیرون می روید ، اگر اطلاعات تماس را بگذارید ، فروشنده ممکن است شما را بازگرداند یا با شما تماس بگیرد. این یک تاکتیک شدید است ، اما می تواند کارساز باشد.


با این حال ، مشکل این است که اگر یک بار دور شوید ، بازگشت بسیار دشوار است. اگر فروشنده کالای منحصر به فردی دارد و گزینه دیگری ندارید ، نمی توانید به سراغ شخص دیگری بروید. اگر پس از دور شدن دوباره برگردید ، قدرت به فروشنده منتقل می شود. آنها می دانند که شما انگیزه خرید از آنها را دارید و نیازی به امتیاز عمده ندارند. بنابراین ، فقط اگر می خواهید به راحتی خرید نکنید از این روش استفاده کنید.


حرف آخر

به یاد داشته باشید ، مهم است که هنگامی که با یک مهلت روبرو هستید از تلاش برای مذاکره خودداری کنید ، زیرا مهلت های قانونی می توانند انگیزه شما را برای امتیاز دادن به قیمت ایجاد کنند. بنابراین برای شروع جستجوی یک ماشین جدید ، یک خانه یا هر مورد قابل مذاکره دیگری که در آینده قابل پیش بینی نیاز دارید ، تا آخرین لحظه صبر نکنید. مهلت محدود می تواند فرصت شما را برای مذاکره با کمترین قیمت از بین ببرد ، بنابراین وقت کافی برای خرید و بازی سخت با فروشنده به خود اختصاص دهید.


آیا ترجیح می دهید دیگران برای شما مذاکره کنند؟ علاوه بر اینکه به دنبال هزینه هایی هستید که دیگر نیازی به آنها ندارید ، Billshark به شما کمک خواهد کرد تا در مورد برخی از قبض های تکراری مانند کابل ، اینترنت و تلفن همراه با نرخ های پایین تر مذاکره کنید.

آینده تجربه های خرید چیست؟

مزیت هایی که تخفیف ها می توانند با خود داشته باشند

8 ایده برای ارائه تخفیف تقاضای مشتریان خرده فروشی

، ,قیمت ,یک ,فروشنده ,کند ,مذاکره ,می کند ,است که ,ممکن است ,شما را ,می خواهید ,برای ایجاد انگیزه ,قیمت بسیار پایین

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

App_ترفندfree خدمات مشاوره دانشجویی اعتماد سیمرغ خیال مجله زندگی بورس مورس دوربین های دیجیتال ساخت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران جدیدترین اهنگ ها ماشین آلات سبک راه سازی مجله گردشگری